چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 6 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

گوشتیران و کنجه لاری؛ سرنوشتی چون مسقطی

به احتمال زیاد همگی ما نام شرکت گوشتیران را شنیده ایم. این شرکت اولین تولید کننده فرآورده های سوسیس، کالباس، همبرگر، ناگت و محصولات بسته بندی می باشد. این شرکت…

به احتمال زیاد همگی ما نام شرکت گوشتیران را شنیده ایم. این شرکت اولین تولید کننده فرآورده های سوسیس، کالباس، همبرگر، ناگت و محصولات بسته بندی می باشد. این شرکت اخیرا محصولات جدید

گوشتی خود را به بازار عرضه کرده است. در این میان نام جوجه کباب لاری(همان کنجه خودمان) نیز به چشم می خورد. در معرفی کباب لاری این شرکت آمده است که مطالب به نقل از بولتن نیوز می باشد.

جوجه کباب لاری (غذای سنتی لارستان /کباب لاری)
کباب لاری یکی از غذاهای لذیذ و معروف ایرانی است که زبان زد عام وخاص می باشد . طعم ویژه کباب لاری به ماست و ادویه  به کاربرده شده در فرمولاسیون آن بر می گردد. در لارستان این غذا را برای مهمانان خاص و در زمان جشن ها و اعیاد طبخ می کنند. میتوانید لابه لای جوجه ها گوجه ، پیاز و یا فلفل دلمه ای های رنگی را به سیخ زده کباب نمایید که زیبایی و رنگ خاص به مجموعه کباب شما میدهد.

به نظر می رسد مسئولان لارستان باید در راستای ثبت  کباب لاری را نیز همچون مسقطی لاری بر آیند تا این گونه مورد استفاده (شاید سوء استفاده) دیگران قرار نگیرد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۴:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین