چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

۴ پرواز خارجی در فرودگاه لامرد راه‌اندازی می‌شود

 میلاد لارستان: مدیر فرودگاه لامرد گفت:پروازهای نجف اشرف، شارجه، دوحه و کویت به‌زودی در فرودگاه لامرد برقرار می‌شود. پرویز میری با بیان اینکه فرودگاه بین‌المللی  لامرد در کریدور پروازی هواپیماهای عبوری…

 پروازمیلاد لارستان: مدیر فرودگاه لامرد گفت:پروازهای نجف اشرف، شارجه، دوحه و کویت به‌زودی در فرودگاه لامرد برقرار می‌شود. پرویز میری با بیان اینکه فرودگاه بین‌المللی  لامرد در کریدور پروازی هواپیماهای عبوری از

سمت شمال و غرب به سمت جنوب و جنوب شرق قراردارد اظهار داشت: این فرودگاه از لحاظ تعداد پروازهای خارجی بالاتر از بعضی از فرودگاه‌های کشور است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پرواز به مقاصد دبی –شیراز – اهواز- سیری در این فرودگاه برقرار است خاطرنشان کرد: به‌زودی پرواز به مقصد شارجه، تهران، اصفهان، نجف اشرف، دوحه و کویت نیز به پروازهای این فرودگاه اضافه می‌شود.

 به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ رئیس فرودگاه لامرد با ابراز خرسندی از آمارهای پرواز‌های فرودگاه لامرد اظهار داشت: آمار پروازی نشان می‌دهد تاکنون بیش از ۵۸۰ هزار مسافر داخلی در قالب ۱۳ هزار سورتی پرواز و بیش از ۲۹۲ هزار مسافر خارجی در قالب ۷ هزار سورتی پرواز از طریق این فرودگاه ترانزیت شده‌اند و در همین مدت نیز حدود ۲ میلیارد و ۱۲۶ میلیون کیلو بار جابه جا شده است.

 میری با ابراز نگرانی از کاهش بعضی از پروازها تصریح کرد: شرکت‌های هواپیمایی در سال‌های اخیر نتوانستند نیازهای فنی هواپیما‌های خود را تأمین کنند و این هواپیما‌ها یکی پس از دیگری از چرخه ناوگان خارج شدند.

 رئیس فرودگاه لامرد افزود: طرح گسترش پارکینگ و اپرون، فضاسازی جلو پایانه جدید، ساختمان تکنیکال بلاک و ساختمان سرمایش و گرمایش پایانه از طرح‌های عمرانی در دست بررسی و پیگیر در این فرودگاه است که نشان از آینده درخشان این فرودگاه دارد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۸:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین