چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

انهدام باند قاچاق‌چیان مسلح موادمخدر در لارستان

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان استان فارس از شناسایی و انهدام یک باند مسلح قاچاق موادمخدر و کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک و دو قبضه سلاح از قاچاق‌چیان خبر داد. سرهنگ حسین…

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان استان فارس از شناسایی و انهدام یک باند مسلح قاچاق موادمخدر و کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک و دو قبضه سلاح از قاچاق‌چیان خبر داد. سرهنگ حسین خلیفه در تشریح این خبر گفت:

ماموران انتظامی شهرستان لارستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل یک محموله موادمخدر توسط قاچاق‌چیان در اطراف این شهرستان مطلع و برای دستگیری آنها وارد عمل شدند.

 وی بیان کرد: در این رابطه دو دستگاه خودرو پراید و پژو ۴۰۵ متعلق به قاچاق‌چیان شناسایی و ماموران خودروها را زیر نظر قرار دادند که پس از طی مسافتی، خودرو ۴۰۵ تعداد ۵ نفر افراد ناشناس حامل کوله موادمخدر را در تاریکی شب سوار و به سمت لارستان حرکت کرد.

 فرمانده انتظامی شهرستان لارستان ادامه داد: زمانی که ماموران قصد متوقف کردن این خودرو را داشتند راننده بدون توجه به فرمان ایست ماموران اقدام به فرار کرد و پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و سرنشینان آن که مسلح بودند به طرف ماموران اقدام به تیر اندازی کردند.

 سرهنگ خلیفه گفت: در تیراندازی متقابل ماموران به سمت قاچاق‌چیان مسلح، یکی از آنها به هلاکت رسید و سه نفر دیگر از آنها نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

 وی خاطرنشان کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که قاچاقچی به هلاکت رسیده فردی به نام “و – ی” است که در سال ۷۴ پس از قتل فردی به نام “ش – ح” در شهرستان “اقیلد” متواری و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی بوده‌است.

 فرمانده انتظامی شهرستان “لارستان” گفت: از اعضای این باند مقدار ۵۰ کیلو گرم تریاک، دو قبصه سلاح و ۳۰ عدد فشنگ کشف شد و علاوه بر خودرو پژو ۴۰۵، خودرو پراید نیز توقیف و راننده آن دستگیر شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۸:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین