دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

جمع آوری و توزیع 400 میلیون زکات در لارستان

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان از جمع آوری و توزیع بیش از ۴۰۰ میلیون تومان زکات در شهرستان لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان؛ حجه الاسلام و المسلیمن…

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان از جمع آوری و توزیع بیش از ۴۰۰ میلیون تومان زکات در شهرستان لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان؛ حجه الاسلام و المسلیمن عبدالله تقی زاده در جلسه تجلیل از رابطین فرهنگی و عاملین زکات

در بخش های اوز،جویم و بنارویه از توابع شهرستان لارستان، با برشمردن اهمیت توجه به امور فرهنگی، اظهار داشت: امور فرهنگی یکی از محور های اساسی فعالیت های کمیته امداد حضرت امام(ره) را تشکیل می دهد و رسالت مهمی است که این نهاد در رابطه با افراد مورد حمایت خود به عهده دارد .

وی با بیان اینکه، تعداد ۱۵۰ نفر از رابطین فرهنگی و عاملین زکات با کمیته امداد لارستان همکاری دارند، افزود: زكات یكی از فروعات دین اسلام می باشد، احكام و مسایل فراوانی دارد كه بر یكایك مسلمانان لازم است در احیا و اقامه احكام آن بكوشند.

مدیر کمیته امداد لارستان با استناد به احادیث و روایات، اذعان کرد: سخاوتمندترین مردم كسی است كه زكات مال خود را بدهد، و از آنچه كه خداوند بر مال او واجب نموده، در مورد مؤمنین بخل نكند.

وی با تأکید به پرداخت زکات، خاطر نشان کرد: این نهاد در راستای احیاء سنت و واجب الهی نسبت به جمع آوری زکات مردم مسلمان و مومن و توزیع آن بین اقشار محروم جامعه اقدام نموده است که در سال جاری بیش از ۴۰۰ میلیون تومان زکات مردم نیک اندیش در سطح شهرستان جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع گردیده است .

حجه الاسلام تقی زاده بیان کرد: تعداد ۳۵۰دانش آموز در سه بخش اوز،جویم و بنارویه تحت حمایت امداد هستند که به امر تحصیل اشتغال دارند و رابطین فرهنگی بدون هیچگونه چشمداشت مادی مسائل مربوط به خدمات تحصیلی و نیز خدمات پرورشی و تربیتی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد را پیگیری می نمایند .

گفتنی است؛ در پایان این مراسم، از زحمات ۱۵۰ نفر از رابطین فرهنگی و عاملین زکات که تا کنون با کمیته امداد لارستان همکاری داشته اند، تقدیر به عمل آمد .

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین