چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 15

تیم بانوان هندبال لارستان می خواهد روی سکوی لیگ برتر بایستد

سرمربی تیم هندبال بانوان شهید لارستان چمران پس از کسب دو پیروزی پرگل در رقابتهای لیگ برتر هندبال بانوان ایران گفت: تیم جوان و بومی من به دنبال قرار گرفتن…

سرمربی تیم هندبال بانوان شهید لارستان چمران پس از کسب دو پیروزی پرگل در رقابتهای لیگ برتر هندبال بانوان ایران گفت: تیم جوان و بومی من به دنبال قرار گرفتن روی سکو است.

ناهید غارسی گفت: تیم لارستان از دو ماه پیش از شروع رقابتهای لیگ برتر تمرینات خود را آغاز کرده بود و تقریباً الان هر روز تمرین داریم. شاگردان من هر دو بازی خود در لیگ برتر هندبال زنان را با پیروزی و گلهای زیادی برابر تیم های هدف پویان قم و هیئت البرز پشت سر گذاشتند. بعد از یک هفته تعطیلی، به خاطر تمرینات تیم ملی زنان، این هفته برابر تیم سپاهان قرار می گیریم. بعد از آن هم در مقابل تیم های کرمان، تاسیسات دریایی، ذوب آهن مسابقه خواهیم داد. امیدوارم شاگردانم بازی های خوبی را به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه مدیریت باشگاه با هدف حمایت از بازیکنان بومی، سرمایه گذاری خوبی را در هندبال شهر لارستان انجام داده است، افزود: ما در سال گذشته بازیکن ملی پوش داشتیم اما امسال تمام بازیکنانم بومی و جوان بوده و به طریق استعدادیابی جذب شده اند و تنها دو بازیکن از شیراز و یک نفر از تهران را به استخدام درآورده ایم. به همین خاطر، تیم جوان من بسیار با انگیزه وارد میدان شده و دنبال سکو هستند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از مهر، غارسی تصریح کرد: تیم جوان من با برنامه وارد لیگ برتر شده و حرفی برای گفتن دارد. ما با توجه به اینکه بازیکن ملی پوش نداریم، در این دو هفته تعطیلی، از فرصت استفاده کرده و تمرینات خوبی را در حال دنبال کردن هستیم تا بتوانیم در ادامه رقابتهای لیگ برتر بهتر از قبل ظاهر شویم.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین