سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

نونهالان شهید چمران لارستان قهرمان فوتبال نونهالان فارس

تیم نونهالان شهید چمران لارستان پس از قهرمانی در مسابقات لیگ برتر فوتبال نونهالان استان فارس سهمیه حضور در مسابقات نونهالان کشور را کسب نمود. به گزارش میلادلارستان به نقل…

تیم نونهالان شهید چمران لارستان پس از قهرمانی در مسابقات لیگ برتر فوتبال نونهالان استان فارس سهمیه حضور در مسابقات نونهالان کشور را کسب نمود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از پایگاه خبری اداره ورزش و جوانان لارستان و روابط عمومی باشگاه شهید چمران؛  تیم فوتبال نونهالان شهید چمران در هفته پایانی مسابقات نونهالان فارس به مصاف تیم مرصاد جهرم رفت که در پایان توانست با نتیجه ۲ بر صفر حریف خود را شکست دهد و قهرمان مسابقات شود.

این تیم با ۷ برد ، ۲ تساوی ، ۱ باخت و ۲۳ امتیاز صدر جدول را تسخیر کرد.گفتنی است این تیم  با   ۳۶    گل زده (بیشترین گل زده) و کمترین گل خورده با   ۷ گل ، بهترین خط حمله و بهترین خط دفاعی مسابقات را از آن خود کرد.

در این دوره از مسابقات ۶ تیم استعداد درخشان نی ریز ، راه آهن فیروزآباد ، سرباز کازرون ، پاسارگاد سپیدان ، مرصاد جهرم و شهید چمران لارستان حضور داشتند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت پرداختند. گفتنی است تیم شهید چمران با این  قهرمانی سومین بار جواز حضور در مسابقات نونهالان کشور را بدست آورد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین