جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

امور جوانان خنج به سامان می شود.

جلسه شورای اداری شهرستان خنج با حضور فرماندار، معاون فرماندار، و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد. به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومي فرمانداري خنج در ابتداي…

جلسه شورای اداری شهرستان خنج با حضور فرماندار، معاون فرماندار، و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد. به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومي فرمانداري خنج در ابتداي اين جلسه مختار عباسي فرماندار خنج  اظهار داشت:  ستاد جوانان در اجراي قانون ۴۱ برنامه پنجم توسعه، براي ساماندهي امور جوانان تشكيل شده است و در اين ستاد به اموري مانند ازدواج،اوقات فراغت،هويت،فعاليت تشكل هاي مردم نهاد و غير دولتي،حضور جوانان در عرصه هاي اجتماعي و از همه مهمتر بحث هاي فناوري و اطلاعات،عرصه هايي كه جوانان ما بايد در بحث اشتغال و كار آفريني در آن حضور يابند، پرداخته میشود.

عالي ترين مقام دولت در شهرستان افزود: شرايط جامعه را شرايط معتدل و خوبي ارزيابي مي كنم،جاي نگراني نيست، اما كار فرهنگي هم بايد انجام شود.معتقديم جوانان ما از ما ديندارتر و معتقدتر هستند..همان كساني كه فكر مي كنند جوانان ما ايمان و اعتقاداتشان كم شده است به گذشته خود رجوع كنند و جواني خود را به ياد بياورند،انصافا جوانان امروز ما با دوران جواني ما تفاوتي نكرده اند.هيچ جاي نگراني نيست.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۳:۳۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین