چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

طوفانی با سرعت 12 متر برثانیه شهر لار را درنوردید+تصاویر

میلاد لارستان: رئیس اداره هواشناسی لارستان، گفت: طوفان همراه با گرد و غبار با سرعت ۱۲ متر برثانیه در حال وزش در منطقه لارستان است. به گزارش میلاد لارستان؛ از…

طوفان شن در لار

میلاد لارستان: رئیس اداره هواشناسی لارستان، گفت: طوفان همراه با گرد و غبار با سرعت ۱۲ متر برثانیه در حال وزش در منطقه لارستان است. به گزارش میلاد لارستان؛ از بعد از ظهر امروز (۲۰ اسفندماه ۹۳)، طوفان شدیدی همراه با گرد و غبار شهر لار و

منطقه لارستان را فراگرفته است که باعث کاهش دید تا فاصله ۵۰ متری گردیده است.

یوسف عباسی در گفتگو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه، از عصر امروز، وزش باد شدیدی کل استان و بخصوص نیمه جنوبی استان فراگرفته است و طی ساعات آینده نیز ادامه دارد، اظهار داشت: این طوفان در شهر لار از حوالی ساعت ۱۴ با سرعت ۱۲ متر برثانیه آغاز و تا ساعت ۲۴ امشب ادامه خواهد داشت.

وی با ابراز تأسف از کاهش میزان شدید بارندگی در سال جاری زراعی در منطقه لارستان، افزود: متأسفانه امسال، در شهرستان لارستان شاهد ۳۵ میلیمتر باران بوده ایم که این میزان نسبت به سال گذشته، از نصف هم کمتر بوده است.

رئیس اداره هواشناسی لارستان با اعلام این خبر که، طی ۲۴ ساعت آینده احتمال بارش پراکنده وجود دارد، اضافه کرد: براساس پیش بینی ها، احتمال می رود، سامانه ای بارش زا تا پایان اسفندماه وارد منطقه شده و شاهد بارندگی در این ماه باشیم.

وی درخصوص کاهش یا افزایش دما، گفت: دمای هوای شهر لار، به دلیل بارندگی در اطراف و وزش باد، نسبت به مدت مشابه در روز قبل، به طور میانگین ۵ درجه خنک تر شده است.

طوفان شن در لار

طوفان شن در لار

طوفان شن در لار

طوفان شن در لار

طوفان شن در لار

طوفان شن در لار

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین