چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 9

افزایش ظرفیت پروازها از فرودگاه لارستان در نوروز94

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان از افزایش ظرفیت پرواز فرودگاه لارستان در ایام نوروز ۹۴ خبر داد. عنایت الله انصاری فرد با اشاره به آمادگی لازم فرودگاه لارستان برای استقبال…

فرودگاه لارستانمدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان از افزایش ظرفیت پرواز فرودگاه لارستان در ایام نوروز ۹۴ خبر داد. عنایت الله انصاری فرد با اشاره به آمادگی لازم فرودگاه لارستان برای استقبال از مهمانان نوروزی اظهار داشت:

تمام امکانات رفاهی در فرودگاه بین المللی فراهم است و به مناسبت سال جدید نیز آبنما و فضای سبز محوطه فرودگاه افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به فلایت چک ناوگان فرودگاه گفت: به منظور اطمینان و افزایش امنیت مسافران تمام ناوگان نظارتی فرودگاه لارستان چک شده است.

 مدیرکل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان با اشاره به افزایش ظرفیت پروازهای فرودگاه لارستان در ایام نوروز تصریح کرد: پروازهای مقصد تهران، کویت و بالعکس که در گذشته با هواپیما فوکر ۱۰۰ انجام می‌شد در ایام نوروز با هواپیمای ایرباس ۲۰۰-۳۰۰ که ظرفیت صندلی آن بیشتری است انجام می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: با تغییر نوع هواپیما در این پروازها ظرفیت مسافر از ۱۰۰ نفر به ۱۶۰ نفر افزایش یافته است.

 انصاری فرد با بیان اینکه در حال حاضر در هفته ۸ پرواز رفت و برگشت از لار به شارجه در این فرودگاه انجام می شود گفت: شرکت هواپیمایی العربیه در ایام نوروز پرواز به مقصد شارجه و بالعکس را روزانه انجام می‌دهد و ۸ پرواز فوق العاده هم در تعطیلات نوروز به پرواز روزانه اضافه کرده است.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین