سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 37 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

گزارش عملکرد 8 ساله انصاری فرد در فرودگاه لارستان

میلاد لارستان: مدیرکل پیشین فرودگاه بین المللی لارستان در جلسه تودیع خود از فعالیتهای هشت ساله خود در این فرودگاه صحبت کرد.

مدیرکل پیشین فرودگاه بین المللی لارستان در جلسه تودیع خود از فعالیتهای هشت ساله خود در این فرودگاه صحبت کرد.

به گزارش میلاد لارستان؛ با حضور معاونین مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور، امام جمعه این شهرستان، نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، مسئولین ادارات و جمعی از خیرین و معتمدین که در مسجدالنبی(ص) فرودگاه بین المللی لارستان برگزار شد، مدیران کل فرودگاه بین المللی لارستان تودیع و معارفه شدند.

در این مراسم عنایت الله انصاری فرد مدیرکل پیشین فرودگاه بین المللی لارستان با برشمردن عملکرد چند ساله خود در این فرودگاه، اظهار داشت: تشکیل ستاد اقامه نماز، پیگیری و جذب بودجه ساخت مسجد فرودگاه، برگزاری کلاسهای آموزشی قرآنی برای خانواده کارکنان، تشکیل حلقه های صالحین در زمینه فعالیتهای فرهنگی بوده است.

وی با اشاره به خدمات و پیگیری ها در زمینه توسعه زیرساختها در فرودگاه لارستان، افزود: ارتقاء فرودگاه لارستان به اداره کل، استقرار دو شرکت خارجی در این فرودگاه، تأسیس دفتر صدور ویزا، تأسیس شعبه ارزی بانک ملت، فعال نمودن پروازهای خارجی و اتصال فرودگاه لارستان به ۹۰ نقطه دنیا، انجام پرواز حج برای نخستین بار از فرودگاه لارستان از جمله این اقدامات بوده است.

انصاری فرد تصریح کرد: نصب و تجهیز سیستم روشنایی برای انجام پرواز شب، نصب سیستم RCIG برای پوشش فرکانسی تا پروازها تا تنگه هرمز، ارتقاء سطح کنترل برج مراقبت، تأسیس مخابرات هواپیمایی، احداث برج دیده بانی ایمنی زمینی، اجرا فیبرنوری، نصب و راه اندازی سیستم سوئیچینگ، اخذ گواهینامه استاندارد فرودگاهی و SMS، بهسازی ترمینال، بهسازی کامل ساختمان پلیس فرودگاه، بهسازی کامل ساختمان سپاه حفاظت و غیره از فهالیتهای زیرساختی فرودگاه لارستان طی سالهای اخیر بوده است.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد و توسعه پارکینگ هواپیمایی در روبروی سالن ترمینال خارجی فرودگاه لارستان، ادامه داد: با موافقت مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور، مبلغ ۵ میلیارد تومان به این طرح اختصاص یافته و پس از تعیین پیمانکار ظرف مدت شش ماه تا یکسال پارکینگ هواپیمایی فرودگاه لارستان احداث خواهد شد.

مدیرکل پیشین فرودگاه لارستان با اشاره به اینکه از طرف شرکت فرودگاههای کشور مبلغ ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان جهت تکمیل سالن خارجی این فرودگاه اختصاص یافته است، یادآور شد: دو مرحله مناقصه اجرای این پروژه انجام شده و به محض مشخص شدن پیمانکار، این طرح تکمیل خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد برقراری پروازهای عتبات عالیات و مشهد مقدس که از خواسته های دیرینه مردم است با تکمیل شدن پیگیری ها این مهم از فرودگاه لارستان تحقق یابد.

انصاری فرد با گلایه از مسئولین شرکت هواپیمایی آسمان به دلیل عدم تسویه حساب بدهی خود به فرودگاه لارستان، تصریح کرد: طی جلساتی که با مسئولین شرکت آسمان برگزار شده از ۲۶ آذرماه پروازهای این شرکت به طور مجدد از فرودگاه لارستان برقرار خواهد شد.

وی شیرین ترین خاطرات خود در طول دوران فعالیت در فرودگاه لارستان را همزمانی انتصابش با سفر رهبری به منقطه لارستان، برقراری پروازهای حج دانست و گفت: تلخ ترین خاطرات من در این فرودگاه، پرواز حامل پیکر مطهر حضرت آیت الله آیت اللهی(ره) رحلت آیت الله سیدمجتبی موسوی لاری(ره)، پرواز حامل پیکر محمدحسین نخبه الفقهایی(ره)، فوت همکاران جانباز تهمتن و خودکامه معرفی کرد.

مدیرکل پیشین فرودگاه لارستان کسب رتبه ششم این فرودگاه در بین فرودگاههای کشور به لحاظ پروازهای خارجی در سالنی به مساحت کمتر از ۲ هزار و ۴۰۰ متر را مرهون همکاری ادارات و نهادهای مستقر در فرودگاه دانست و ادامه داد: فرودگاه لارستان در حال حاضر در رتبه بندی ها بالاتر از ۱۷ فرودگاه مرکز استان قرار گرفته است.

وی فرودگاه لارستان را تنها فرودگاه غیرمرکز استان معرفی کرد که دارای اداره کل است، افزود: استان فارس، تنها استان در کشور است که دو اداره کل دارد.

انصاری فرد از کمکهای بی شائبه خیرین در توسعه همه جانبه فرودگاه بدون هیچ توقع و منتی تجلیل کرد و خاطر نشان کرد: از مردم صبور لارستان، دکتر جعفرپور، مهندس جباری، دکتر بروجردی، فرماندارن لارستان به دلیل همه حمایت ها تشکر کرد و از همراهی همه جانبه همسر و فرزندانش قدردانی نمود.

وی با بیان اینکه تغییرات سازمانی حداکثر پنج ساله انجام می شود، گفت: بنا به خواسته شرکت فرودگاهها بنده به مدت هشت سال در فرودگاه لارستان مشغول به خدمت بوده ام.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “گزارش عملکرد 8 ساله انصاری فرد در فرودگاه لارستان”

  1. ا.ق گفت:

    ضمن تشکر و قدردانی از مدیریت پرتلاش جناب انصاری فرد و ارزوی سعادت و موفقیت بیشتر ایشون در بهترین پستهای سازمانی کاش اسمی از نمایندگان ادوار گذشته که کمکهای بسیاری در افزایش مرتبه ی و کمک به تجهیز این فرودگاه در دوران نمایندگی کردند هم برده میشد از جمله مرحوم نخبه و اقای محبی.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین