جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

آمارهای خواندنی از بنیاد شهید لارستان

میلاد لارستان: رئیس بنیاد شهید لارستان و امور ایثارگران لارستان، گفت: از مجموع ۶۵ گلزار شهدای لارستان، ۴۸ آن ساماندهی شده و ۱۷ گلزار در مرحله اجرایی و یا مطالعه…

میلاد لارستان: رئیس بنیاد شهید لارستان و امور ایثارگران لارستان، گفت: از مجموع ۶۵ گلزار شهدای لارستان، ۴۸ آن ساماندهی شده و ۱۷ گلزار در مرحله اجرایی و یا مطالعه قرار دارد.

یوسف فرخاری در گفتگو با میلاد لارستان با گرامیداشت ۲۲ اسفندماه، به عنوان سالروز تأسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا، اظهار داشت: احيا، حفظ و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت طلبي، زنده نگه داشتن ياد شهيدان و حفظ آثار آنان، تجليل و تكريم از خانواده هاي معظم شهيدان، جديت در امور فرهنگي خانواده هاي شاهد، خوداتكايي و قانونمند كردن ارايه خدمات به آنان و بسيج امكانات نظام به منظور پراكندن عطر ملكوتي شهادت در جامعه، محور فعاليت هاي اين نهاد مقدس است.

وی با اشاره به اینکه بزرگداشت شهدا انقلاب و نظام را در مقابل تهدیدات داخلی و خارجی بیمه خواهد کرد، افزود: نسل امروز ما باید با شهدای ما بیشتر آشنا شوند و بفهمند آنها با چه نیت و چه هدفی جنگیدند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران لارستان با بیان اینکه، در شهرستان لارستان ۶۵ گلزار شهدا با ۳۰۲ شهید والامقام وجود دارد، تصریح کرد: از این تعداد، ۴۸ گلزار با ۲۵۶ شهید به طور کامل ساماندهی شده و ۱۷ گلزار با ۴۶ شهید گرانقدر نیز، در مرحله ساماندهی قرار دارند و یا هنوز عملیات اجرایی آن شروع نشده است که در مجموع ۷۰ درصد گلزارهای شهدای لارستان ساماندهی شده اند.

وی با اشاره به اینکه، شهرستان لارستان دارای ۸۵۰ جانباز و ۴۵ آزاده می باشد، اضافه کرد: ۶۶ نفر از شهدای این شهرستان متأهل و مابقی مجرد بوده اند.

فرخاری با اذعان به اینکه، ۱۸۱ فرزند از شهدا در لارستان به یادگار مانده است، تصرح کرد: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته، اکثر این عزیزان موفق به کسب مدارج بالای علمی شده اند و در شغلهای آبرومند مشغول به کار می باشند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۵:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین