جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16

آنچه سخنرانان آخرین شورای اداری گفتند(خلاصه)

آخرین جلسه شورای اداری لارستان در سال ۹۳ مقارن با سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور مسئولان شهرستان و نیز دکترجعفرپور نماینده مردم در جوار قبور مطهر…

آخرین جلسه شورای اداری لارستان در سال ۹۳ مقارن با سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور مسئولان شهرستان و نیز دکترجعفرپور نماینده مردم در جوار قبور مطهر شهدای لارستان برگزار شد. در این

جلسه دو میهمان استانی نیز حضور داشتند؛ معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس و مدیر کل منابع انسانی استانداری.

در ابتدا دکتر جعفرپور با اشاره به جذب ۱۴ میلیاردتومان از بودجه ماده ۱۸۰ و تخصیص ۷۰ درصدی آن خبر داده  و اظهار داشت اداراتی که ردیف بودجه های خویش را دریافت نکرده اند لازم است از ادارات کل استانی موضوع را پیگیر شوند.


وی همچنین گزارشی از اقدامات انجام شده و پیش رو در سال آتی را بیان نموده و ۳ پروژه منطقه ویژه اقتصادی، فاضلاب شهری و کشت گلخانه ای را از مهمترین موارد اقدامی در آینده برشمرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود  در تعریف شاخص های اصولگرایی گفت: بجز چهارچوب هایی که مقام معظم رهبری می فرمایند تفسیر دیگری را نمی پسندم. وی همچنین به تعریف اصولگرایی از منظر رهبری پرداخت و خود را یک اصولگرا نامید که بر اساس منطق طی طریق می کند و هیچ ارتباطی با نگاه های تنگ نظرانه در کشور داری را ندارد.

سخنران بعدی جلسه حجت الاسلام دکتر رمضانی مام جمعه موقت لار بود که در غیاب امام جمعه لارستان در جلسه حضور یافته بود. وی در سخنانی پیرامون نقد پذیری و قانونمداری بیاناتی را اظهار داشته و افزود:هفته ی گذشته را بدلیل اتفاقات روی داده، هفته ای شیرین سیاسی بوده است.

صادقی مدیر کل منابع انسانی استانداری فارس نیز یکی دیگر از سخنرانان بود. وی  در سخنان خود از بکارگیری نیروهای استخدامی پذیرفته شده در آزمون اجرایی سال ۱۳۹۱ شهرستان در ابتدای سال جاری خبر داد.

علی اکبر نجیب زاده فرماندار لارستان سخنران آخر این نشست بود. وی در ابتدا با اشاره به تشکیل جلسه در گلزار شهدا از مسئولین خواست در جوار شهدا عهد و پیمانی ببندند برای خدمت بی منت به مردم.


وی با تایید سخنان دکتر رمضانی بر هفته شیرین سیاسی از ماجرای تلخ حمله به فرزند شهید مطهری در شیراز نیز سخن گفته و آن را حرکتی ناشایست معرفی کرد.  وی   با اشاره به بی اخلاقی های صورت گرفته اشاراتی را به جلسه ی شورای اداری پیشین و صحبت های خود مبنی بر عدم پاکدستی دولت سابق زد و گفت: صحبت های من در آنروز جلسه ی شورای اداری قبل از محاکمه ی محمد رضا رحیمی گفته شد و من تحت هیچ فشاری قرار نگرفته بودم و می بایست بی اخلاقی ها را کنار بگذاریم.

بخش پایانی صحبت های نجیب زاده در خصوص توجه به ایام عزای بی بی دوعالم حضرت  فاطمه الزهرا(س) و تقارن آن با ایام عید بود که وی در اینباره تذکراتی بیان نمود.

گزارش تفصیلی  تا ساعاتی دیگر ارسال می شود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۳:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین