جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 6 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

کوچه های شهرقدیم لار، نیازمند رسیدگی!+تصاویر

میلاد لارستان: کوچه پس کوچه های قسمت اعظمی از شهرقدیم لار نیاز به رسیدگی دارد. به گزارش میلاد لارستان؛ خوشبختانه با روی کارآمدن شهردار جدید در شهر لار، پیشرفت های…

محله کوی گاله شهر لار

میلاد لارستان: کوچه پس کوچه های قسمت اعظمی از شهرقدیم لار نیاز به رسیدگی دارد. به گزارش میلاد لارستان؛ خوشبختانه با روی کارآمدن شهردار جدید در شهر لار، پیشرفت های خوبی حاصل شده و کمبودهای فراوانی از سطح شهر رفع گردیده است.

 اما آنچه که در ذیل می آید بنا به پیشنهاد و یادآوری است و امید می رود با برنامه ریزی های مدون و مناسب، در سال ۹۴ شاهد رفع این مسائل باشیم.

از مشکلات اساسی شهر لار که مدت مدیدی است این شهر با آن دست و پنجه نرم می کند، وضعیت نامطلوب و نازیبای بافت تاریخی موجود در شهرقدیم لار است و برای مرتب کردن آن نیاز به بودجه و صرف زمان زیادی است.

کوی گاله (بعبارتی دم گاله)، از قدیمی ترین محلات شهر لار است که علاوه بر جای دادن جمعیت کثیری در خود، به دلیل قدمت بالای آن، دارای جاذبه های تاریخی و باستانی زیادی است.

متأسفانه به مرور زمان، مهاجرت مردم از این محله به نقاط دیگر شهر و فراوانی منازل مسکونی قدیمی در آن، کوچه پس کوچه های آن، وضعیت مناسبی ندارند.

از جمله مشکلاتی را که می توان به صورت تیتروار به آن اشاره نمود، عدم آسفالت، نبود جدول و لبه گذاری برای هدایت آبهای ناشی از آب باران و همچنین دیوارهای بلند و فرسوده نام برد.

البته مشکلات ذکر شده در فوق را می توان در سایر محلات قدیمی شهر لار مشاهده کرد که امید می رود با نگاه ویژه مسئولین این مهم حل گردد.

جهت ملموس تر شدن مسائل، تصاویر از محله کوی گاله تهیه شده که در ذیل مشاهده می کنید:

محله کوی گاله شهر لار

محله کوی گاله شهر لار

محله کوی گاله شهر لار

محله کوی گاله شهر لار

محله کوی گاله شهر لار

محله کوی گاله شهر لار

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین