جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
مدیرکل زندانهای فارس:

زمینه انتقال زندانیان به زندان جدید لارستان با سرعت بیشتری انجام شود

سیدحشمت اله حیات الغیب مدیرکل زندانهای فارس به همراه سرهنگ انصاری فرمانده یگان حفاظت و اسکندری مسئول پروژه های عمرانی از زندان لارستان بازدید کردند. مدیرکل زندانهای فارس پس از…

سیدحشمت اله حیات الغیب مدیرکل زندانهای فارس به همراه سرهنگ انصاری فرمانده یگان حفاظت و اسکندری مسئول پروژه های عمرانی از زندان لارستان بازدید کردند. مدیرکل زندانهای فارس پس از حضور در بین زندانیان و ملاقات چهره به چهره با آنان، مشکلاتشان را بررسی کرد.

حیات الغیب از تغییرات به وجود آمده در زندان و از اقدامات انجام شده در زمینه بازسازی، بهسازی و رضایتمندی زندانیان از کارکنان و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان قدردانی کرد. وی در این بازدید اظهار داشت: وضعیت زندان در حوزه های مختلف نسبت به بازدیدهای قبلی، از حیث نظم و انضباط، رسیدگی به مسائل و مشکلات زندانیان، بهداشت عمومی زندان، آرامش در بین مددجویان بویژه نشاط و شادابی آنان کاملاً مشهود و نشان دهنده عزم جدی همکاران در جهت رفع مسائل و مشکلات زندانیان بوده است.

وی افزود: فضای زندان فعلی محدود بوده و لازم است در خصوص راه اندازی و افتتاح پروژه زندان جدید و تامین برق آن اقدام تا زمینه انتقال زندانیان به زندان جدید با سرعت بیشتری انجام شود.
مدیر کل زندانهای فارس گفت: انتظار می رود با پیگیری از طریق مسئولین شهرستان بالاخص فرماندار محترم نسبت به رفع مشکلات اصلی پروژه زندان جدید اقدام لازم انجام شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سازمان زندانهای کشور، حیات الغیب تأکید کرد: در خصوص اعطا تسهیلات به زندانیان واجد شرایط همچون؛ اشتغال و حرفه آموزی، زندان باز و نیمه باز و سایر رفاهیات به خصوص پایان حبس و آزادی مشروط در راستای کاهش جمعیت کیفری زندانیان با هماهنگی مراجع قضائی حوزه های مربوطه اقدام جدی و عملی صورت پذیرد .

در این بازدید مدیرکل زندانهای فارس با کارکنان زندان لارستان نیز ملاقات و مشکلات و مسائل کاری آنان را بررسی کرد.

مدیرکل و هیأت همراه همچنین از محل پروژه زندان جدید لارستان بازدید و مشکلات فنی و امنیتی آن را از نزدیک مشاهده و در جهت رفع آن دستورات لازم را ارئه نمودند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “زمینه انتقال زندانیان به زندان جدید لارستان با سرعت بیشتری انجام شود”

  1. لارستانی گفت:

    زندان. جدید. در اراضی. اوز. ودر فاصله. بین. گراش. واوز. قرار گرفته. است. وتا. لار. حدود. ۳۰کیلومتر. فاصله. دارد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین