پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 20

برگزاری جلسه کمیسیون هماهنگی تنظیم بازار شهرستان لارستان

کمیسیون هماهنگی تنظیم بازار شهرستان لارستان تشکیل جلسه داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛جلسه کمیسیون هماهنگی تنظیم بازار شهرستان لارستان به ریاست علی…

کمیسیون هماهنگی تنظیم بازار شهرستان لارستان تشکیل جلسه داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛جلسه کمیسیون هماهنگی تنظیم بازار شهرستان لارستان به ریاست علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و سایر اعضا در محل فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

در این جلسه ابتدا معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان هدف از برگزاری جلسه را رصد و بررسی وضعیت بازار عنوان نمود و اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام عید و تامین مایحتاج ضروری مردم لازم است کلیه دستگاههای متولی با جدیت و اهتمام بیشتری نسبت به پیگیری امورات مرتبط اقدام نمایند.

وی در قسمتی دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به مقدار عرضه و تقاضا در تعیین قیمت اظهار داشت: بایستی در سطح بازار شرایط رقابتی وجود داشته باشدتا هم تولید کننده و هم مصرف کننده منتفع گردند.

در ادامه از اعضا حاضر در جلسه خواسته شدضمن پیگیری در جذب اقلام سهمیه شهرستان ( مرغ منجمد و میوه)، بخصوص در این ایام با حساسیت بیشتری نسبت به  نظارت ها و بازرسی ها اقدام  و  گزارشی از وضعیت فراوانی اجناس در بازار ، قیمت و … ارائه نمایند.

در ادامه جلسه پس از ارائه گزارش در مورد بازار توسط اعضا مقرر گردید اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان نسبت به معرفی عامل جهت پیگیری جذب سهمیه مرغ و و میوه بیشتر برای سراسر شهرستان به اداره تعاون روستایی اقدام و اداره تعاون روستایی هم پیگیری های لازم در این خصوص در اسرع وقت مبذول نماید.

همچنین مصوب شد که مدیریت جهاد کشاورزی و  اداره صنعت معدن و تجارت تمهیدات لازم در خصوص تامین میوه روزهای عید شهروندان اتخاذ نماید.

در ادامه مقرر گردید گشت های ویژه بازرسی و نظارت از بازار توسط اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان فعال و با متخلفین برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.

در پایان مصوب گردید که گشت های ویژه ای  ازسوی مرکز بهداشت شهرستان تشکیل تا نسبت به نظارت دقیق بر موارد بهداشتی اغذیه فروشی ها،رستورانها و کبابی ها و …اقدام لازم صورت پذیرد.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین