پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

توزیع ۵۰ تن مرغ تنظیم بازار در لارستان

میلاد لارستان: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان از توزیع ۵۰ تن مرغ تنظیم بازار در سطح شهرستان لارستان خبر داد. محمدعلی ابراهیمی زاده در گفتگو با میلاد لارستان…

مرغ منجمدمیلاد لارستان: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان از توزیع ۵۰ تن مرغ تنظیم بازار در سطح شهرستان لارستان خبر داد. محمدعلی ابراهیمی زاده در گفتگو با میلاد لارستان اظهار داشت: مقدار ۵۰ تن مرغ منجمد برای توزیع در سطح شهرستان لارستان تهیه شده ‌و تاکنون بیش از ۳۰ تن میوه شب عید در بازارهای لارستان توزیع شده است.

 وی با بیان اینکه شماره “۱۲۴” سامانه‌ای برای بررسی مسائل مربوط به حوزه تجارت و به ویژه گرانفروشی است، اظهار داشت: در این سامانه، هویت افراد تماس گیرنده محفوظ می‌ماند.

 ابراهیم زاده با اشاره به اینکه بررسی شکایات در اصناف خرده فروش به اتاق اصناف واگذار شده است، افزود: تاکنون در سال ۹۳ بیش از  هزار مورد بازرسی از صنوف مختلف ثبت شده و تعداد ۶۱ مورد پرونده تخلف نیز تشکیل شده است که از این تعداد ۵ مورد شکایت مردمی بوده است.

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان با تأکید بر روند گسترش رو به رشد خریدهای اینترنتی، تصریح کرد: باید برای حرکت همزمان با پیشرفت‌های سایر کشورهای دنیا، فروشگاه‌های مجازی و اینترنتی در سطح کشور و به‌طور خاص در لارستان راه‌اندازی شود.

 وی با بیان اینکه مقدار ۵۰ تن مرغ منجمد برای توزیع در سطح شهرستان لارستان تهیه شده است، خاطرنشان کرد: فروشگاه‌های منتخب در سطح شهرستان می‌توانند بدون محدودیت مرغ‌های منجمد را به ازای هر کیلو ۵۶۰۰ تومان به مصرف کننده تحویل دهند.

 ابراهیمی‌زاده با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۳۰ تن میوه شب عید در بازارهای لارستان توزیع شده است، افزود: در این زمینه قیمت پرتقال به ازای هر کیلو ۲۹۰۰ تومان و قیمت سیب سرخ هر کیلو ۲۶۰۰ تومان است.

 

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین