چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 19

افتتاح اولین مرکز بازیهای رایانه ای ایرانی اسلامی در جنوب فارس+عکس

میلاد لارستان: اولین مرکز بازهای رایانه ای و اینترنت ملی جنوب استان فارس، با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیون ریال در مسجد امام سجاد(ع) بیرم لارستان افتتاح شد.  به گزارش…

بیرم لارستانمیلاد لارستان: اولین مرکز بازهای رایانه ای و اینترنت ملی جنوب استان فارس، با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیون ریال در مسجد امام سجاد(ع) بیرم لارستان افتتاح شد.  به گزارش میلاد لارستان؛ طی آئینی با حضور مسئول

بازرسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، بسیجیان و اقشار مختلف مردم، اولین مرکزبازیهای رایانه ای ایرانی اسلامی جنوب فارس در بخش بیرم لارستان افتتاح شد.

در این مراسم، حجت الاسلام  قاسم صداقت، مسئول کانون فرهنکی هنری امام سجاد(ع) شهر بیرم، با تشریح فعالیت های کانون و پایگاه مقاومت این مسجد، اظهار داشت: این “گیم نت”  و “کافی نت” اسلامی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیون ریال از محل اعتبارات سازمان بسیج مستضعفین کشور و نیز دبیرخانه کانون های مساجد ایجاد شده است.

وی افزود: با راه اندازی این مرکز، فضای مجازی پاکی در کنار سایر فعالیت های فرهنگی، هنری  مسجد در اختیار اعضای این پایگاه مقاومت و کانون فرهنگی قرار می دهد.

حجت الاسلام صداقت هدف از راه اندازی این مرکز را، گذراندن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در فضایی سالم عنوان و تصریح کرد: می توان با برنامه ریزی منسجم و هدفمند، زمینه ای برای جذب این قشر مهم از جامعه را به مسجد، در محیطی فرهنگی رقم زد.

وی تصریح کرد: تولید محتوای فرهنگی، ارائه خدمات اینترنت، بازی‌های رایانه‌ای( گیم نت و کافی نت ایرانی اسلامی)، آموزش کامپیوتر و آموزش نرم‌افزارهای مختلف (رایانه ای، درسی،دینی و غیره) از جمله فعالیت این مرکز خواهد بود.

مجتبی مجردی مسئول بازرسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان نیز، ضمن تقدیر از فعالیت ها و  زحمات فرمانده پایگاه و مسول کانون فرهنگی جهت راه اندازی این مرکز، فضای مجازی را یکی از مهمترین ابزار دشمن در عرصه جنگ نرم خواند و گفت: با وجود اینکه دشمن سعی دارد در عرصه جنگ نرم جوانان را از مساجد دور سازد، راه اندازی این مرکز می تواند به عنوان سنگری برای  مقابله با دشمن در این عرصه فرهنگی باشد.

بیرم لارستان

بیرم لارستان

بیرم لارستان

بیرم لارستان

بیرم لارستان

بیرم لارستان

بیرم لارستان

 

خبرنگار: صداقت – بیرم

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین