جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

گروههاي جهادي در مرز لارستان و هرمزگان

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر فارس گفت: مسئولان با حضور در مناطق مختلف، مناطق محروم این استان را نیز بازتعریف کنند. عبدالحمید اسماعیلی در بازدید از دو گروه جهادی…

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر فارس گفت: مسئولان با حضور در مناطق مختلف، مناطق محروم این استان را نیز بازتعریف کنند. عبدالحمید

اسماعیلی در بازدید از دو گروه جهادی دانشجویی در روستای مرز از توابع فورگ داراب و آوین و مهدی‌آباد از توابع رویدر درنوارمرزی لارستان فارس و هرمزگان با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی، بر عمل به بیانات مقام معظم رهبری تأکید کرد و گفت: مردم آماده‌اند و دولت نیز اقدامات را در این راستا انجام دهد و جهادوار بودن خود را ثابت کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس، مشاوره، بازنگری تعاریف اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی، سازندگی و در یک کلان خدمت‌رسانی به مردم را از اهداف اردوهای جهادی عنوان و خاطرنشان کرد: درحالی‌که ایام نوروز افراد به دنبال تفریحات سالم، دیدوبازدید و صله‌رحم هستند، بسیج سازندگی فارس محرومیت‌زدایی را شروع کرده و با حضور در مناطق محروم این استان نگذاشته که محرومان تنها بمانند.

به گزارش ميلادلارستان و به نقل از فارس، مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس با بیان اینکه مسئولان این استان با مشاهده نقاط محروم از اردوهای جهادی، طرح‌های محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و در یک‌کلام نظام خدمت‌رسانی پشتیبانی کنند ادامه داد: مسئولان و دولتمردان با حضور در روستاها و دهستان‌های محروم ازجمله درز، سایبان لارستان، مرز داراب، باغ صفا، عمادده، مهدی‌آباد، نعیم‌آباد، سرپنیران، دوست ایران، گرگنا، محمودآباد، خسروشیرین، پیراشکفت ممسنی، شهر پیر، زرین‌شهر و… محرومیت را با تعریف اصیل خود ببینند و لمس کنند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۹:۳۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین