چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

ضرورت تسريع در اجرايي نمودن سرويس هوايي عتبات

خبرها حاكي از اين بود كه خوشبختانه با پيگيري‌هاي مسئولين، سرويس هوايي عتبات عاليات از لارستان به تصويب رسيده و مجوز آن صادر شده است. از مدير كل فرودگاه بين‌المللي…

خبرها حاكي از اين بود كه خوشبختانه با پيگيري‌هاي مسئولين، سرويس هوايي عتبات عاليات از لارستان به تصويب رسيده و مجوز آن صادر شده است.

از مدير كل فرودگاه بين‌المللي آيت‌الله آيت‌اللهي لارستان تقاضا مي‌شود در راه‌اندازي و اجرايي نمودن مصوبه اقدام عاجل مبذول فرمايند زيرا منطقه كم دشمن ندارد و بازيگران هم بسيارند، لذا ضرورت دارد قبل از اين كه شيطنت‌ها به كار افتد مصوبه اجرايي شود تا شيريني اين مهم بر دلها موثر باشد و كربلائيان را خرسند نمايد و اولين كاري باشد كه در زمان مديريت شما محقق مي‌شود.

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “ضرورت تسريع در اجرايي نمودن سرويس هوايي عتبات”

  1. مهدی گفت:

    سلام مدیر جان حالا وقتشه خودتو نشون بدی یا علی

  2. ناشناس گفت:

    ايراد ما لاري ها اينه كه براي گرفتن هر امتيازي از مسئولين رده بالا . قبل از اجرايي شدن آن شروع به تبليغات گسترده ميكنيم. و اين باعث زد و بند ساير شهرها براي خنثي و بي اثر نمودن طرح ميشه . اگه مثل ساير شهرها بصورت زير آبي پروژه ها رو جلوببريم و درزمان افتتاح طرح شروع به تبليغ و اطلاع رساني كنين بنظر حقير ميتوان اميد به پيشبرد اهداف كلان شهر شد .
    نمونه آن تبليغ براي ارتقاع دو اداره صمايع و جهاد و اين اخري تبليف براي پرواز عتبات و چه راحت همسايگان ما اين دو را خنثي كردند .

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین