یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

روستای کورده لارستان؛ میزبان جشنواره سرود رضوی کشور

میلاد لارستان: سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس از میزبانی روستای کورده لارستان در چهارمین جشنواره سرود رضوی ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد روستایی کشور خبر داد.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس از میزبانی روستای کورده لارستان در چهارمین جشنواره سرود رضوی ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد روستایی کشور خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ رضا باقری، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس با اشاره به میزبانی روستای کورده لارستان در جنوب این استان در چهارمین جشنواره سرود رضوی ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد روستایی کشور، گفت: جشنواره سرود، علاقمندان زیادی در میان اعضاء کانون های فرهنگی و هنری مساجد دارد و در این راستا این جشنواره با همکاری دبیرخانه دائمی جشنواره های فرهنگی و هنری جوانان مساجد کشور در سال چهارم برگزاری به میزبانی روستای کورده لارستان برگزار می شود.

وی، ترویج فرهنگ ناب رضوی، شناسایی استعدادهای هنری روستایی، ایجاد انگیزه مضاعف در میان نوجوانان و جوانان روستایی برای ورود جدی به عرصه فعالیت های فرهنگی و هنری، تقویت روحیه نشاط و شادابی و نیز معرفی ظرفیت های بسیار ارزشمند کانون های فرهنگی و هنری روستایی را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

باقری، تاریخ برگزاری این جشنواره را ۱۳ الی ۱۵ بهمن ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: پس از داوری آثار از میان گروه های انتخاب شده، پنج گروه در رده سنی ۱۰ تا ۱۵ سال و پنج گروه دیگر نیز در رده سنی ۱۵ سال به بالا در مرحله نهایی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس یادآور شد: جشنواره سرود رضوی ویژه اعضای برادر کانون های فرهنگی هنری مساجد روستایی کشور به مدت سه سال در روستای کردر میناب استان هرمزگان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی های لازم و تشکیل جلسات در کمیته های هفت گانه برگزاری جشنواره در حال پیگیری است که با همدلی و همراهی همه مردم منطقه و مسئولان این رویداد فرهنگی و هنری که معطر به نام حضرت امام رضا (علیه السلام) است، برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری شبستان

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۳:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین