پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16

کاهش 31 درصدی تلفات جاده‌ای در محورهای جنوبی فارس

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: محورهای مواصلاتی جنوب استان فارس در تعطیلات نوروزی امسال با کاهش ۳۱ درصدی تلفات جاده‌ای روبه‌رو بوده است. به گزارش میلاد لارستان داریوش نصر…

خبرگزاری فارس: کاهش  31 درصدی تلفات جاده‌ای در محورهای جنوبی فارسمدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: محورهای مواصلاتی جنوب استان فارس در تعطیلات نوروزی امسال با کاهش ۳۱ درصدی تلفات جاده‌ای روبه‌رو بوده است. به گزارش میلاد لارستان داریوش نصر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

با تلاش کارکنان اداره کل و راهداران زحمت‌کش در ایام نوروز با کاهش  ۳۱ درصدی تلفات جاده‌ای روبه‌رو بوده‌ایم.

وی افزود: در ایام نوروز بیش از ۲۰ اکیپ ثابت و سیار راهداری با ۲۵۰ راهدار و ۱۶۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در قالب طرح راهداری نوروزی از ۲۵ اسفند ۹۳ تا ۲۰ فروردین‌ماه ۹۴ آماده ارائه خدمات به مسافران بودند.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان بیان کرد: از ۲۵ اسفند ۹۳ تا ۱۵ فروردین‌ماه ۹۴ بیش از ۵۷۴ هزار و ۴۸۴ خودرو از حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان عبور کرده‌اند که بیشترین تردد از مسیر لار – بندرعباس با ۱۶۰ هزار و ۴۹۶ خودرو، لار – جهرم ۱۴۷ هزار و ۸۲۳ خودرو، لامرد – مهر، ۱۳۷ هزار و ۳۷۸ خودرو و لار – بستک ۱۳۷ هزار و ۷۸۷ خودرو بوده است.

وی همچنین از مردم منطقه خواست تا انتقادات و پیشنهاد‌های خود را از طریق سامانه پیام کوتاه با شماره ۳۰۰۰۴۸۶۶۰۰۱۹۷۱ با اداره روابط عمومی این اداره کل در میان بگذارند.

خبرنگار: روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۶:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین