دوشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 50 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

رئیس اداره ورزش لارستان اسکان مهمانان لار در گراش را تکذیب کرد

میلاد لارستان: در پی انتشار اخباری مبنی بر اسکان تیم مرودشت در شهر گراش که برای مسابقه با تیم استقلال لطیفی به لار سفر کرده بود، این خبر از سوی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان تکذیب شد.

در پی انتشار اخباری مبنی بر اسکان تیم مرودشت در شهر گراش که برای مسابقه با تیم استقلال لطیفی به لار سفر کرده بود، این خبر از سوی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان تکذیب شد.

محمدحسن طیبی زاده در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان؛ در پی انتشار اخباری مبنی بر عدم اسکان بازیکنان تیم فاروق مرودشت در لار و اسکان دادن این تیم در گراش، ضمن تکذیب این خبر، گفت: تهیه خوابگاه هر تیم در هر مسابقه خارج از شهر با خود تیم هاست مگر اینکه تیم ها جهت تامین محل اسکان از قبل با هم تفاهم نامه امضا کنند.

وی افزود: متاسفانه اکثر تیم هایی که به لارستان سفر می کنند توقع دارند ما مکان اسکان رایگان در اختیار آنها قرار دهیم در حالیکه این موضوع باید دو جانبه باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با اشاره به اینکه با وجود قطع بودن برق سرای ورزشکاران به دلیل تعمیراتی که در استخر شهرقدیم در حال انجام است، تصریح کرد: با تمام این مشکلات توانستیم با وصل موقت برق اتاقی جهت  پذیرایی از تیم مرودشت آماده و در اختیار آنها قرار گرفت.

وی در پایان تأکید کرد: این موضوع که تیم گلستان فاروق مرودشت در گراش اسکان داده شده اند، کاملا منتفی است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۴:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین