جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

افتتاحیه پنجمین المپیاد قرآنی دانشگاه علوم قرآن و عترت کشور

میلاد لارستان: رئیس دانشکده علوم قرآنی گراش از افتتاحیه پنجمین المپیاد قرآنی دانشگاه علوم قرآن و عترت در این شهر خبر داد. دکتر عبدالحمید نجاتی عصر امروز در جمع خبرنگاران…

خبرگزاری فارس: افتتاحیه پنجمین المپیاد قرآنی دانشگاه علوم قرآن و عترت کشور (گراش لارستان)میلاد لارستان: رئیس دانشکده علوم قرآنی گراش از افتتاحیه پنجمین المپیاد قرآنی دانشگاه علوم قرآن و عترت در این شهر خبر داد. دکتر عبدالحمید نجاتی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به میزبانی دانشکده علوم قرآنی گراش

در برگزاری پنجمین المپیاد قرآنی دانشگاه‌های علوم قرآن و عترت کشور اظهار داشت: این المپیاد قرآنی با حضور بیش از ۱۷۰ نفر از دانشجویان منتخب ۲۲ دانشکده علوم قرآنی کشور، از امروز اول اردیبهشت‌ماه در گراش شروع به‌کار کرد.

رئیس دانشکده علوم قرآنی گراش افزود: این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران برگزار شده که تا چهارم اردیبهشت‌ماه به طول خواهد انجامید.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان در این المپیاد قرآنی در رشته‌های قرائت، تجوید، ترتیل، تحقیق، حفظ و مفاهیم با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند، اذعان داشت: تقدیر از فعالان قرآنی، بازدید اساتید، داوران و شرکت‌کنندگان از اماکن تاریخی و میراث فرهنگی شهرستان گراش و برپایی نمایشگاه‌های قرآنی از برنامه‌های جانبی این دوره از المپیاد خواهد بود.

نجاتی در پایان با ابراز امیدواری از برگزاری این المپیاد قرآنی به بهترین نحو، خاطرنشان کرد: امیدواریم دانشکده علوم قرآنی گراش با همکاری تمام ادارات و نهادها و با همراهی مردم خوب این شهرستان، میزبان شایسته‌ای برای شرکت‌کنندگان در این المپیاد قرآنی باشد.

اصغر فرودی فرماندار شهرستان گراش نیز در این مورد اظهار داشت: به‌منظور برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر این مسابقات قرآنی، کمیته‌های مختلفی تشکیل‌ شده است و مردم و مسئولان این شهرستان آماده استقبال و پذیرایی از دانشجویان عزیز قرآنی و حاملان قرآن از سراسر کشور هستند.

وی افزود: امیدواریم در این ایام که ما افتخار میزبانی از این عزیزان را داریم، رضایت شرکت‌کنندگانی که در خط قرآن و اهل‌بیت (ع) قدم برمی‌دارند را نیز جلب کنیم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، پنجمین المپیاد قرآنی دانشگاه‌های علوم قرآن و عترت کشور، اول تا چهارم اردیبهشت‌ماه در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده علوم پزشکی شهرستان گراش درحال برگزاری است.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۷:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین