یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

طنین لارستانی ها: یمن تنها نمی ماند…

مدیر آستان مقدس امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین (ع) لارستان، از تجمع بزرگی در راستای حمایت از مردم مظلوم یمن در محکومیت جنایات آل سعود در کشتار زنان و کودکان بی‌گناه، با اسم…

مدیر آستان مقدس امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین (ع) لارستان، از تجمع بزرگی در راستای حمایت از مردم مظلوم یمن در محکومیت جنایات آل سعود در کشتار زنان و کودکان بی‌گناه، با اسم یمن تنها نمی‌ماند در بقعه متبرکه این امامزاده خبر داد.

سید یعقوب مصطفوی امروز در حاشیه تجمع بزرگ لارستانی‌ها  در امام‌زاده میرعلی‌بن‌الحسین (ع) اظهار داشت: این تجمع بزرگی در راستای حمایت از مردم مظلوم یمن در محکومیت جنایات آل سعود در کشتار زنان و کودکان بی‌گناه یمن، با اسم یمن تنها نمی‌ماند در امامزاده میرعلی بن الحسین (ع) لارستان (ع) برگزار شد.

وی افزود: این تجمع همزمان با نماز مغرب و عشا این در بقاع متبرکه استان فارس همراه با برگزاری ویژه‌برنامه لیله‌الرغائب برگزار شده است.

مدیر آستان مقدس امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین (ع) لارستان با بیان اینکه کاری که امروز دولت سعودی در یمن انجام می‌دهد، مانند همان کاری است که صهیونیست‌ها در غزه انجام دادند، تصریح کرد: علت حمله دولت آل سعود به ملت یمن به دلیل تأسی یمنی‌ها به قرآن کریم و احکام اللهی و تلاش برای انتخاب سرنوشت خودشان است.

این مقام مسئول گفت: جنایات هولناکی که این روزها در یمن صورت می‌گیرد و مشاهده تصاویر دل‌خراش انبوه کودکان کشته‌شده یمنی بار دیگر ثابت می‌کند که حکام جنایت‌پیشه سعودی فرزندان به‌حق همان اعراب جاهلی هستند که کودکان بی‌گناه را به‌جرم جنسیتشان زنده‌به‌گور می‌کردند.

مصطفوی بیان کرد: در راستای حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن در امامزاده میرعلی بن الحسین (ع) لارستان (ع) برنامه‌های ویژه‌ای اجرا شده است.

  عکس: آرشیو

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین