جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

گزارش امام جمعه لارستان در دیدار با رهبر معظم انقلاب

 امام جمعه لارستان با تأکید بر اتحاد و انسجام کشورهای اسلامی در مقابله با حربه و توطئه دشمنان اسلام و مسلمین، گفت: مسلمان کسی است که در برابر ناملایمات صبر…

 امام جمعه لارستان با تأکید بر اتحاد و انسجام کشورهای اسلامی در مقابله با حربه و توطئه دشمنان اسلام و مسلمین، گفت: مسلمان کسی است که در برابر ناملایمات صبر پیشه کند و از برادر دینی خود در مقابل ظالم دفاع کند.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام والمسلمین سیدمجتبی نوربخش در آئین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهر لار با تبریک حلول ماه رجب المرجب، از حضور با شکوه مردم در نماز لیله الرغائب در نخستین شب جمعه این ماه که در محل گلزار شهدا برگزار شد، اظهار داشت: جامعه ما باید جامعه ای باشد که همه مردم برای حل مشکلات یکدیگر دست به دست هم دهند.

وی با تبریک پیشاپیش ولادت امیرالمومنین(ع) افزود: ماه رجب، ماه با برکتی است که روز ولادت امام هادی(ع) و حضرت علی اصغر(ع)، بعثت پیامبر(ص) و خروج آن حضرت و یاران شان از تحریم شعب ابی طالب، اعطاءفدک به حضرت فاطمه زهرا(س)، مرگ معاویه، مرگ مأمون، مرگ معتمد عباسی از جمله اتفاقاتی می باشد که در ماه رجب واقع شده که باعث برکات متواتر در این ماه شده است.

امام جمعه لارستان با محکوم کردن حملات بی سابقه حکومت آل سعود به مردم بی دفاع و مظلوم یمن، تصریح کرد: مردم مسلمان کشور یمن که به خاطر اسلام در زیر موشک و گلوله اند، با وجود تقدیم شهید، در مقابل ناملایمات صبر کرده اند.

وی پادشاهان کشور عربستان را از دست نشاندگان آمریکا و اسرائیل خواند و خاطر نشان کرد: در زمان معاصر، شیوخ کشورهای عربی را بجای خادم الحرمین باید خادم الخائنین دانست، چرا که دست به جنایتی زده که چندی قبل اسرائیل جنایتکار علیه مردم مظلوم فلسطین روا داشت.

حجت الاسلام نوربخش با تأکید بر اتحاد و انسجام کشورهای اسلامی در مقابله با حربه و توطئه دشمنان اسلام و مسلمین، گفت: مسلمان کسی است که در برابر ناملایمات صبر پیشه کند و از برادر دینی خود در مقابل ظالم دفاع کند.

وی با توصیه به نمازگزاران در پرهیز از تجمل گرایی و آسان گیری ازدواج برای جوانان، افزود: اگر ما به دستورات اسلام در لحظه لحظه زندگی خود سرلوحه قرار دهیم، غصه ها، فقر، بیماری، زندان ها و غیره از بین می رود.

خطیب جمعه لارستان با ابراز نگرانی از بالا رفتن سن ازدواج جوانان دختر و پسر در ایران، تصریح کرد: والدین و جوانان از اسراف، سخت گیری و بدهکاری به جهت تجمل گرایی خودداری کنند و هر چه سریعتر زمینه ازدواج را فراهم نمایند.

وی با گرامیداشت روز ارتش و با اشاره به دیدار اخیر کارکنان این ارگان نظامی با رهبر معظم انقلاب، عنوان کرد: بنا به فرموده رهبری، مستکبرین بهانه هسته ای شدن ایران را علم کرده اند که این تفکر را در جهان و منطقه رواج دهند که ایران مایه تهدید است.

حجت الاسلام نوربخش کشور آمریکا را ستون اصلی تهدیدات دانست و افزود: کشور آمریکا بدون هیچ مهاری و به بهانه های مختلف در حال دخالت در امور داخلی کشورهاست و باعث ناامنی منطقه شده است.

وی با بی اثر خواندن تهدیدات متواتر مقامات کشورهای غربی و بخصوص آمریکا، تأکید کرد: مستکبرین بدانند، ملت غیور و مسلمان ایران، در تمام ادوار به فکر تجهیز خود برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان اسلام و ایران است و هیچ گاه از آمادگی علمی و نظامی خود عقب نمی نشیند.

امام جمعه لارستان با تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ به دستور حضرت امام(ره)، گفت: خدمات سپاه پاسداران پس از انقلاب شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به دیدار خصوصی اخیر خود با مقام معظم رهبری، گفت: در این دیدار گزارشی از وضعیت لارستان مطرح شد و در مورد ولایتمداری مردم خطه لارستان بزرگ توضیحات لازم ارائه شد. و ایشان نیز، متقابلاً پیغام دادند که سلام ایشان را به مردم شریف لارستان برسانم.

حجت الاسلام نوربخش با ابلاغ سلام گرم رهبر بزرگ انقلاب به مردم لارستان، تصریح کرد: حضرت آقا فرمودند؛ مردم لارستان، مردم شریفی هستند که هم توانمندتر و هم مقاوم تر از مردم استان فارس هستند که دلیل آن بخاطر مرحوم آیت الله سیدعبدالحسین لاری(ره) که اولین خاستگاه حکومت اسلامی را در لارستان تشکیل دادند.

وی با اعلام این خبر که دفتر و منزل امام جمعه در مرحله افتتاح قرار دارد، افزود: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته، این ساختمان با هزینه دولتی، در دو طبقه و با ۱ هزار و ۲۰۰ متر زیربنا ساخته شده است.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین