سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

اجرای چند طرح عمرانی با اعتبار 80 میلیارد ریالی در بخش مرکزی لارستان

میلاد لارستان: با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان چند طرح عمرانی در بخش مرکزی، با اعتباری افزون بر ۸۰ میلیارد ریال افتتاح یا ساخت آنها آغاز شد.

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان چند طرح عمرانی در بخش مرکزی، با اعتباری افزون بر ۸۰ میلیارد ریال افتتاح یا ساخت آنها آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ در هفتمین روز از دهه مبارک فجر چند طرح عمرانی ،زیربنایی و بهداشتی، درمانی و خدماتی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، ماشاالله ثمری بخشدار مرکزی، زاهدی رییس شورای بخش، تعدادی از مسئولین ادارات شهرستان، اعضا شورا، شهرداران، معتمدین و خیرین و مسؤلین محلی، در شهرها و روستاهای بخش مرکزی لارستان با اعتباری افزون بر۸۰ میلیارد ریال افتتاح یا ساخت آنها آغاز شد.

110-124

این طرح ها شامل افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت روستای هرمود مهرخویی در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع با زیربنای ۶۴۰ متر مربع شامل درمانگاه و دو واحد پانسیون  با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال، پایگاه اورژانس هرمود با زیربنای ۱۰۰ متر مربع شامل ساختمان و یک دستگاه آمبولانس با اعتبار ۴ میلیارد ریال است.

110-126

همچنین در این روز مسجد علی ابن ابیطالب(ع) روستای اوه در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع با زیربنای ۱۰۰ متر مربع با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، پروژه های شهرداری لطیفی شامل زیرسازی و آسفالت خیابان حسینیه ثاراله، معابر شهری، خیابان پوریای ولی و خیابان شهید خاوری با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح ساختمان دفتر اتفاقات برق دهکویه در زمینی به مساحت ۲۹۰ متر مربع با زیربنای ۱۳۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال،ساختمان دهیاری روستای دنگز در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیون ریال،گاز رسانی به روستای براک به متراژ ۲۴ هزار و ۴۰۰ متر و ۷۰۰ فقره انشعاب و با ۷۰۶ خانواده بهرمند شده از انرزی گاز با اعتباری قریب به ۲۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه های دهه فجر در بخش مرکزی لارستان است.

110-125

افتتاح پروژه های شهرداری خور شامل پارک محله ای مولا به مساحت ۳ هزار متر مربع، آسفالت کوچه ها و معابر شهر خور، بلوار ندا، بلوار جوان و پیاده روی معابر با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال و مجتمع خدمات فرهنگی وآموزشی بهزیستی عبدالحسسین فخری خور شامل سالن آموزش، مددکاری، واحد مداخله در بحران، روانشناسی و واحد مطالعات آسیب های اجتماعی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال بود.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه همچنین کلنگ احداث خانه بهداشت روستای اوه در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع با زیربنای ۱۰۰ متر مربع با اعتبار یک میلیارد ریال و ایستگاه آتشنشانی شهر خور در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع با زیربنای یک هزار و ۱۵۰ متر مربع در سه طبقه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به زمین زد.

جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان همچنین از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات مردم شهرهای لطیفی ، خور و روستاهای هرمود مهرخویی،اوه،دهکویه ،دنگز و براک پرداخت و در سخنانی در جمع تعدادی از مردم این مناطق عملکرد دولت تدبیر و امید را تشریح کرد.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین