یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

هر آنچه جباری و جعفرپور در فرودگاه گفتند

میلاد لارستان: نخستین پرواز شرکت “فلای دبی” و دومین شرکت خارجی مستقر در فرودگاه لارستان با حضور احمد جباری رئیس کمیسیون حمل و نقل در مجلس شورای اسلامی، جمشید جعفرپور…

جعفرپور و جباری در افتتاحیه پرواز فلای دبی از لارستانمیلاد لارستان: نخستین پرواز شرکت “فلای دبی” و دومین شرکت خارجی مستقر در فرودگاه لارستان با حضور احمد جباری رئیس کمیسیون حمل و نقل در مجلس شورای اسلامی، جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس، عنایت الله انصاری فرد مدیرکل فرودگاه بین المللی آیت اللهی(ره) لارستان و جمعی از معتمدین، انجام شد.

 به گزارش میلاد لارستان، در افتتاحیه این مراسم احمد جباری رئیس کمیسیون حمل و نقل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این کمیته حوزه های زمین، هوا، دریا و ریلی را از طریق وزارت خانه مربوطه هماهنگ می کند، گفت: در تأمین بودجه و برنامه ریزی در حوزه های فوق، در کمیسیون حمل و نقل صورت می گیرد.

وی با تقدیر از پیگیری های مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان و همچنین جمشید جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: خوشبختانه حضور دکتر جعفرپور و پیگیری های وی، باعث توسعه و پیشرفت در کارها شده است.

جباری با بیان اینکه دکتر جعفرپور به اتفاق آقای انصاری فرد بحث ارتقا فرودگاه بین المللی لارستان را با جدیت پیگیر بوده اند، خاطر نشان کرد: با رایزنی هایی که با شرکت هواپیمایی کشور در دبی صورت گرفت، زمینه لازم جهت تحقق پروازهای فلای دبی از لارستان فراهم گردید.

وی با اذعان به اینکه خود را از لارستان جدا نمی دانم، گفت: مناطق بستک، بندرلنگه، پارسیان و لارستان مکمل یکدیگرند.

نماینده مردم شهرستانهای بستک، بندرلنگه و پارسیان با تأکید بر توسعه راههای ریلی، تصریح کرد: با تلاش نماینده مردم لارستان در مجلس، امید می رود در بحث عبور راه آهن شیراز – لارستان – بندرعباس به نتیجه برسد.

وی ابراز امیدواری کرد: با پیگیری مسئولین زمینه های لازم جهت بهسازی، توسعه و دوبانده کردن مسیرهای لار – بندرعباس، لار – بندرلنگه و بستک از سمت خور صورت پذیرد.

جباری با تجلیل از عنایت الله انصاری فرد، مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان، اضافه کرد: توسعه همه جانبه فرودگاه از دغدغه های این مدیر خوب فرودگاه است که در تمامی زمینه ها فعال است.

وی وجود دکتر جعفرپور را، قوت قلبی برای پیشبرد بهتر کارها بخصوص در حوزه جنوب کشور شده است، افزود: خدماتی که در دوره نمایندگی دکتر جعفرپور صورت گرفته است، بسیار قابل توجه و قابل تحسین است.

جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی با تبریک این موفقیت برای منطقه جنوب کشور، اظهار کرد: تحقق یافتن این موضوع نتیجه یک کار تیمی است که نقطه قوت محسوب می شود.

وی با بیان اینکه جدا شدن قسمتی از استان هرمزگان و الحاق آن به استان فارس به صلاح منطقه و کشور نیست، افزود: فرودگاه لارستان یکی از پتانسیل های بزرگ منطقه جنوب کشور است و امید می رود در آینده شاهد توسعه هرچه بیشتر فرودگاه باشیم.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین