یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بهبود آسفالت 54 کیلومتر از راههای منطقه

رئیس اداره راه و شهر سازی جویم از ایمن سازی محور های حوزه استحفاظی خود خبر داد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و…

رئیس اداره راه و شهر سازی جویم از ایمن سازی محور های حوزه استحفاظی خود خبر داد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و

شهر سازی لارستان، مهندس داریوش نصر مدیر کل و مهندس کاظم پالاش رئیس اداره راه و شهر سازی جویم از حوزه های تحت پوشش این اداره بازدید کردند.

مهندس پالاش عنوان داشت: با توجه به اینکه رویه راههای روستایی و فرعی حوزه استحفاظی این اداره از وضعیت نامناسبی برخوردار است با تلاش و پیگیری های مهندس نصر، عملیات اجرای روکش آسفالت در حوزه این اداره در محورهای روستایی و فرعی در حال انجام است.
وی ادامه داد: طول این محورها ۵۴ کیلومتر  و بعرض های ۶- ۷  و ۹ متر در حال انجام می باشد که شهرهای جویم ، بنارویه ، اوز ، خنج و همچنین روستاهای بختیارویه ، حسن آباد، فرشته جان، دامچه ، دهفیش ، جلال آباد و لاغران از آن بهرمند خواهند  شد.

رئیس اداره راه و شهر سازی جویم در راستای ایمن سازی محور های شریانی به اجرای نرده جهت دو دستگاه پل بزرگ نیز اشاره کرد و اظهار داشت:  طول این پل ها ۳۵۰ متر  است که در محور لار – جهرم  قرار دارد و اخیرا به اتمام رسیده است.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۹:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین