شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

واگذاری 203 انشعاب رایگان به مددجویان کمیته امداد لارستان

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی لارستان گفت: در سال گذشته، ۲۰۳ انشعاب رایگان آب، برق، گاز و عوارض شهرداری به مددجویان کمیته امداد این شهرستان واگذار شده است….

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی لارستان گفت: در سال گذشته، ۲۰۳ انشعاب رایگان آب، برق، گاز و عوارض شهرداری به مددجویان کمیته امداد این شهرستان واگذار شده است.

به گزارش میلاد لارستان، عبدالله تقی‌زاده از واگذاری ۲۰۳ انشعاب رایگان آب، برق، گاز و عوارض شهرداری به مددجویان کمیته امداد این شهرستان در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: کمیته امداد لارستان در راستای ارائه خدمات عمرانی نسبت به واگذاری انشعابات رایگان به مددجویان اقدام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه واگذاری این انشعابات با همکاری سازمان‌های مربوطه صورت می‌گیرد، افزود: به منظور کمک به خانواده‌های زیر پوشش امداد و رفع مشکلات آنان و با معرفی مددجویان به سازمان‌های مربوطه از واگذاری انشعابات و تسهیلات رایگان بهره‌مند می‌شوند.

تقی‌زاده با اشاره به اینکه ۶۵ میلیون تومان در این راستا هزینه شده است، تصریح کرد: تمام مشکلات و نیازمندی‌های خانواده‌های زیر پوشش در قالب طرح‌ها، برنامه‌ها و سرفصل‌های مهم کاری گنجانده شده و به مرور زمان نیازها و مشکلات آن‌ها برطرف می‌شود.

وی بیان کرد: رفع مشکلات آب، برق و گاز خانگی نیازمندان زیرپوشش این نهاد دارای اهمیت است و ساکنان روستایی برای واگذاری این انشعابات در اولویت هستند.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین