شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

حضور بیش از 5 هزار نفر در مراسم اعتکاف لارستان

میلاد لارستان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان از حضور بیش از ۵ هزار معتکف در ۲۵ مسجد این شهرستان خبر داد. حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی ولایتی نسب در گفتگو…

میلاد لارستان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان از حضور بیش از ۵ هزار معتکف در ۲۵ مسجد این شهرستان خبر داد. حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی ولایتی نسب در گفتگو با میلاد لارستان با تأکيد بر اينکه اعتکاف

نقش برجسته‌اي در سازندگي، روح و روان و تربيت و اخلاق انسان دارد، گفت: نبايد در مسئله اعتکاف هدف اصلي را که تربيت و تهذيب نفس است فراموش کرد، لذا بايد در اين زمينه هدايت صحيح و برنامه‌ريزي لازم را داشته باشيم.

وی مهم‌ترين اثر گذاري مسئله اعتکاف را تهذيب نفس و آمادگي براي درک بهتر ماه مبارک رمضان دانست و افزود: بايد بعد از پايان اعتکاف شاهد تغيير و تحول در تربيت و اخلاق معتکفين خصوصا جوانان باشيم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان با بیان اینکه مراسم اعتکاف در ۲۵ مسجد سطح شهرستان در حال برگزاری است، تصریح کرد: در مراسم اعتکاف امسال، بیش از ۵ هزار نفر از اقشار مختلف مردم که عمدتاً جوانان و نوجوانان هستند، شرکت دارند.

وی با اشاره به اینکه بحمدالله مراسم معنوی اعتکاف امسال نیز همچون سالهای گذشته در لارستان با حال و هوای خاص و روحانی ومعنوی با برنامه های خاص فرهنگی و آموزشی در حال برگزاری است، عنوان کرد: به علت حضوراقشار مختلف مردم در این برنامه معنوی و روحانی و جهت استفاده بهینه از این فرصت طلایی برنامه های متنوعی تدوین شده که اهم آن اجرای طرح زلال اعتکاف بارویکرد آموزش قرآن و صحیح خوانی نماز و همچنین اجرای گفتمانهای دینی و جلسات مشاوره گروهی و انفرادی می باشد.

ولایتی نسب با بیان اینکه ۸ مبلغ اعزامی از قم در مراسم های اعتکاف سطح لارستان به تبلیغ دین فعالیت دارند، گفت : در مراسم اعتکاف امسال ۱۷ استاد قرآن نیز در کنار مداحان و سخنرانان نسبت به آموزش قرآن فعالیت می کنند.

وی از توزیع بیش از ۴۰۰ جلد کتاب با عنوان سبک زندگی اسلامی در بین معتکفین خبر داد و افزود: تعداد ۵۰۰ بسته فرهنگی نیز، شامل بروشورهای تبلیغی، سی دی آموزشی و کتاب در بین اعتکاف کنندگان توزیع شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین