یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

1930 خانوار زیر پوشش کمیته امداد خنج

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خنج بابیان اینکه یک‌هزار و ۹۳۰ خانوار زیر پوشش این نهاد قرار دارند، گفت: از این تعداد ۴۵۰ خانوار شهری و یک‌هزار و ۴۸۰…

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خنج بابیان اینکه یک‌هزار و ۹۳۰ خانوار زیر پوشش این نهاد قرار دارند، گفت: از این تعداد ۴۵۰ خانوار شهری و یک‌هزار و ۴۸۰ خانوار روستایی هستند.

علی شهابی  با بیان اینکه نگاه به خدمت فرهنگی باید به‌عنوان مقدمه توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش این نهاد باشد، اظهار داشت: حوزه فرهنگی در کمیته امداد نقش مهمی دارد و ما در این حوزه تلاش می‌کنیم تا بتوانیم خدمات خود را در قالب خدمات فرهنگی به مددجویان ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: سهم حوزه فرهنگی در توانمندسازی مددجویان سهم به‌سزایی است که در بحث اشتغال، ازدواج، مسکن و تمام خدماتی که خانواده‌ها دریافت می‌کنند، نقش دارد.

شهابی با اشاره به اینکه روزانه مشکلات نزدیک به ۱۰۰ خانوار شهری در کمیته امداد این شهرستان مورد بررسی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: ۵ هزار و ۱۵۹ نفر زیر پوشش کمیته امداد خنج قرار دارند.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از فارس، وی با بیان اینکه یک‌هزار و ۹۳۰ خانوار زیر پوشش این نهاد در شهرستان خنج قرار دارند، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۴۵۰ خانوار شهری و  یک‌هزار و ۴۸۰ خانوار روستایی هستند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین