یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

افتتاح یک درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی در جهرم

میلاد لارستان: درمانگاه تخصصی”آیت‌الله حق‌شناس” امروز در مراسمی با حضور معاون درمان سازمان تامین اجتماعی افتتاح شد.به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدعلی همتی، معاون درمان سازمان…

درمانگاهمیلاد لارستان: درمانگاه تخصصی”آیت‌الله حق‌شناس” امروز در مراسمی با حضور معاون درمان سازمان تامین اجتماعی افتتاح شد.به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدعلی همتی، معاون درمان سازمان تامین اجتماعی،

در مراسم افتتاح درمانگاه تخصصی “آیت‌الله حق‌شناس” در جهرم اظهار داشت: ۸۵ هزار نفر مردم جهرم معادل بیش از۴۱درصد از جمعیت این شهر تحت حمایت سازمان تأمین اجتماعی هستند.

 وی گفت: در بیمارستان‌های دانشگاهی در سال‌های گذشته بیش از ۵۰ درصد هزینه درمان از جیب مردم پرداخت می‌شد که اکنون این هزینه در شهرهای بزرگ به ۶ درصد و شهرهای کوچک به ۳ درصد رسیده است.

 معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه دسترسی عادلانه مردم به خدمات درمانی یکی از اهداف تأمین اجتماعی است، گفت: توجه به مسائل درمان مناطق محروم کشور از برنامه‌های این سازمان است.

 همتی از افتتاح ۳۶ مرکز درمانی در سال گذشته خبر داد و افزود: امسال ۲۶ پروژه مهم و ۴ بیمارستان بزرگ در دست اجرا است.

 وی بابیان اینکه همکاری بسیار خوبی بین سازمان تأمین اجتماعی و وزارت بهداشت وجود دارد، خاطرنشان کرد: سلامت مردم اولویت نخست دولت است.

 سید علی‌اکبر بنی‌هاشمی، مدیرکل درمان و تأمین اجتماعی فارس در این مراسم گفت: امید است افتتاح این درمانگاه فتح بابی در ارائه خدمات تأمین اجتماعی در جهرم شود.

 وی با درخواست از مسئولان و دانشگاه علوم پزشکی جهرم برای ارائه خدمات گسترده و تخصصی‌تر این درمانگاه، تصریح کرد: امید است با همکاری این مسئولان بتوان از پزشکان متخصص دانشگاه علوم پزشکی استفاده کرد.

 بنی‌هاشمی با توجه به نام‌گذاری این درمانگاه به نام آیت‌الله حق‌شناس  از روحانیون برجسته جهرم، گفت: این شخصیت بزرگ همواره در ایام انقلاب نقش هدایت‌گری در جامعه داشت و مورداحترام علما و فضلای بزرگ کشور بود.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین