شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

روزمعلم به روایت مرکز آموزش عالی لار

روز معلم، روز بزرگداشت عشق و ايثار است. تجليل از کساني که علم را جرعه جرعه در جانها جاري مي کنند، خود لحظه لحظه مي سوزند و با دانش خويش،…

روز معلم، روز بزرگداشت عشق و ايثار است. تجليل از کساني که علم را جرعه جرعه در جانها جاري مي کنند، خود لحظه لحظه مي سوزند و با دانش خويش، جامعه را

مي سازند و فردايي باشکوه را نويد مي دهند. روز معلم روز بزرگداشت کساني است که در راه تعليم خوبيها خميده شده اند و روز پاسداشت عزيزاني است که در سنگر علم و دانش، سربازاني با اخلاص و دانشمند را تربيت مي کنند و اين روز، روز ياد کردن از گمنامان آشناست، آنان که دفترهاي خاطرات از عطر يادشان آکنده است.

به مناسبت بزرگداشت روز معلم دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان با همکاری فرمانداری ویژه لارستان با تشکیل ستاد بزرگداشت روز معلم روز دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری مراسمی را در سالن فرمانداری شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار نمود.

این مراسم با حضور معاون سیاسی امنیتی فرماندار، امام جمعه موقت شهرستان، رؤسای دانشگاه­های آزاد، آموزش عالی، فنی و حرفه­ای، علمی کاربردی، علمی کاربردی هلال احمر، پیام نور لار، آموزش و پرورش، حوزه علمیه، مسئولین شهرستان و اساتید و معلمان برتر برگزار شد.

در ابتدای برنامه مقیمی معاون فرماندار  ضمن خیرمقدم به مدعوین و اساتید دانشگاه، روز معلم را تبریک گفت. سپس حجت الاسلام و المسلمین دکتر رمضانی امام جمعه موقت پیرامون این روز ایراد سخنرانی نمود. در ادامه برنامه های متنوعی از جمله پخش کلیپ رهبری خطاب به اساتید، پخش سرود در مدح امام علی(ع)، پخش کلیپ شهید مطهری(ره)،خاطره گویی یکی از معلمان پیشکسوت شهرستان، پخش کلیپ تشریف فرمایی رهبر معظم انقلاب به لارستان و … برگزار گردید و پایان بخش این مراسم تقدیر از اساتید و معلمان نمونه و رؤسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان بود.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش عالی لار، در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از دستاوردهای علمی،پژوهشی،فرهنگی و هنری دانشگاه­ها و مراکز آموزش عالی برپاشد که مورد استقبال حضار قرار گرفت.

شایان ذکر است دبیرخانه ستاد بزرگداشت روز استاد و معلم مرکز آموزش عالی لار بود

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین