یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

صادرات سیمان لارستان به هند در آینده ای نزدیک

مدیرعامل شرکت سیمان لارستان از برنامه آتی این شرکت جهت صادرات به کشور هند خبر داد. طی مراسمی بمناسبت روز جهانی کار و کارگر ، از کارگران نمونه شرکت سیمان…

مدیرعامل شرکت سیمان لارستان از برنامه آتی این شرکت جهت صادرات به کشور هند خبر داد. طی مراسمی بمناسبت روز جهانی کار و کارگر ، از کارگران نمونه شرکت سیمان لارستان تجلیل شد. این مراسم با حضور مهندس میرسپاسی مدیر عامل و تعدادی از مدیران ارشد شرکت سیمان لارستان و

رییس و کارشناسان اداره صنعت ، معدن و تجارت و اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی لارستان در محل سالن اجتماعات آن شرکت برگزار گردید.

مهندس میرسپاسی در این مراسم طی سخنانی بیان داشت: ” کارخانه سیمان لارستان با تلاش بی وقفه پرسنل خدوم و با سختیهای فراوان بالاخره موفق شد در سالیان اخیر بمنظور افزایش فروش محصولات تولیدی خود ، نوع محصول خود را با همان ماشین آلات از سیمان خاکستری به سیمان سفید تغییر داده و تحول بزرگی را در کارخانه ایجاد نمایند .” 

وی با اشاره به کیفیت بالای سیمان سفید تولیدی این کارخانه و صادرات محصول به عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس و رضایت این کشورها از کیفیت محصول شرکت ،از برنامه های آتی شرکت جهت صادرات به کشورهند خبر داده و ابراز امیدواری نمودند با رفع مشکلات اقتصادی کشورو کمک بانکها ، طرح توسعه کارخانه یعنی خط ۳۳۰۰ تن در روز سیمان خاکستری هرچه سریعتر تکمیل و شاهد بهره برداری آن باشیم .

در ادامه این مراسم مدیرعامل ومدیران ارشد کارخانه سیمان لارستان طی جلسه غیررسمی با رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت به بررسی مسائل ومشکلات کارخانه پرداخته و مقرر شد ضمن پیگیری مسأله گازرسانی به کارخانه سیمان ، درخصوص توسعه محدوده کارخانه و پوشش گیاهی نیزاقداماتی صورت گیرد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۶:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین