شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

امروز یمن تنها نمی ماند؛ راهپیمایی بعد نمازجمعه

به گزارش میلادلارستان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لارستان در اطلاعیه ای اعلام داشته است: امروز جهان با جنایاتی مواجه شده که روح هر انسان آزاده ای را آزرده و با…

به گزارش میلادلارستان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لارستان در اطلاعیه ای اعلام داشته است: امروز جهان با جنایاتی مواجه شده که روح هر انسان آزاده ای را آزرده و با تمامی اصول اخلاقی و انسانی ناسازگار است. رژیم آل سعود و وهابیت طی سال‌های اخیر دستش به خون مظلومان جهان

اسلام آغشته شده و با سو استفاده از عنوان خادم حریمین شریفین، خود را به محور شرارت و پلیدی در جهان اسلام تبدیل ساخته است.

جنایات آل سعود در تخریب اماکن مقدس، کشتن مردم مظلوم و بی دفاع بحرین و حمایت از گروه های ملحد تکفیری و اینک حمله ناجوانمردانه به مردم یمن، چهره ای خشن و کثیف را از این رژیم وابسته ترسیم کرده و مردم ولایتمدار شهرستان گلوگاه تنفر خود را از جنایات این رژیم آمریکایی اعلام می‌کنند.

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه لارستان، پس از اقامه نماز پرشکوه این هفته جمعه در حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت حمله نظامی عربستان سعودی به این کشور، تظاهرات خواهند داشت.

نمازگزاران جمعه لارستانی، به‌منظور حمایت از مردم مظلوم یمن در این راهپیمایی، حضور پرشوری داشته و جنایات آل سعود را در به خاک وخون کشیدن کودکان بی دفاع و مظلوم یمن فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم آل سعود سر خواهند داد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۶:۰۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین