چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

نشستی از جنس ارتباط مدرسه و دانشگاه

به منظور تعیین هرچه بهتر رشته های مورد نیاز در راستای ارتقای شغلی و مهارتی در لارستان، نشستی تخصصی با حضور فیاض پور معاون اداره کل و مدیر آموزش و…

به منظور تعیین هرچه بهتر رشته های مورد نیاز در راستای ارتقای شغلی و مهارتی در لارستان، نشستی تخصصی با حضور فیاض پور معاون اداره کل و مدیر آموزش

و پرورش لارستان ، اسماعیلی ریاست دانشگاه علمی کاربردی لارستان،  کارشناس فنی و حرفه ای و کاردانش، مدیران ،معاونین و مشاورین هنرستان های لارستان برگزار شد.

در این نشست  ریاست دانشگاه علمی کاربردی لارستان،  به معرفی شاخصه های دانشگاه جامع  و اهداف نظام مهارتی و حرفه ای پرداخته و آموزش رشته های مورد نیاز بازار کار و آموزش و تربیت نیروهای متخصص در محیط کار  را  مهمترین مزیت  رویکرد نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه جامع نسبت به آموزش های دانش محور و تئوری محور برشمرد.

وی در ادامه بر ارزش مدرک تحصیلی دانش آموختگان جهت ورود به بازار کار ، قابلیت ادامه تحصیل درمقطع بالاتر و تحصیلات تکمیلی ،  اولویت مزایای قانون اشتغال تاکید نمود.

اسماعیلی در ادامه  از پیشرفت ۱۰۰ درصدی ساختمان جدید اداری آموزشی دانشگاه  و افتتاح آن در  مهرماه سال جاری خبرداد.

در این دیدار فیاض پور معاون اداره کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان  نیز در راستای تعامل عملی هر چه بیشتر آموزش و پرورش با  نظام آموزش عالی مهارتی اظهار داشت:کارشناسان و مشاورین  رویکرد بهتری به نظام مهارت و کاربردی داشته و اقدامات موثرتری جهت ورود دانش آموزان به این دانشگاه انجام داده و تلاش نمایید تا نیازسنجی و امکان سنجی مطلوبی در خصوص تعریف و تقاضای رشته های مهارتی صورت پذیرد.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی لارستان، فیاض پور در ادامه با اشاره به مزیت های این دانشگاه تصریح کرد: ما همه مسئولیم. تصمیم گیران آموزش و پرورش و دانشگاهها در خصوص هدایت تحصیلی دانش آموزان مسئولند بطوریکه اگر هدایت تحصیلی یا انتخاب رشته به درستی انجام شود دختران و پسران ما با مشکلات کمتر و مزیت های بیشتری در شهر خود به ادامه تحصیل می پردازند.

گفتنی است در پایان  این نشست رابط مدیران جهت پیگیری رشته های مورد نیاز و شناسایی و بومی سازی رشته ها در راستای ارتقاء دانش مهارتی و شغلی فرزندان تعیین شد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین