یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پرداخت بیش از 2 میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان خنج

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خنج از پرداخت بیش از ۲ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان این شهرستان خبر داد. علی شهابی بابیان اینکه این نهاد برای کمک…

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خنج از پرداخت بیش از ۲ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان این شهرستان خبر داد. علی شهابی بابیان اینکه این نهاد برای کمک به اشتغال پایدار اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مددجویان و پرداخت تسهیلات به آن‌ها کرده است اظهار داشت: پرداخت تسهیلات به مددجویان در قالب کارانگیزی، مشاغل خانگی (توان‌افزایی) و خوداشتغالی بوده که در سال ۹۳ در قالب وام‌های بانکی از محل تبصره‌های بودجه و اعتبارات صندوق اشتغال نیازمندان، ۲۰ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه وام‌های پرداخت ‌شده در سال ۹۳ به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان خنج نسبت به سال ۹۲ بیش از ۱۰ درصد افزایش داشته، افزود: این وام‌ها، زمینه اشتغال بیش از ۲۴۷ نفر را فراهم کرده است.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از فارس، مدیر کمیته امداد خنج با اشاره به آماری در مورد وام‌های پرداخت‌شده در چند سال اخیر، گفت: کمیته امداد شهرستان خنج در سال‌های ۹۰ تا ۹۳ درمجموع ۹۰ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان زیر پوشش پرداخت کرده که زمینه اشتغال بیش از یک‌هزار و ۳۷۰ نفر را فراهم آورده است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین