چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

احتمال تغيير25 مدير كل كليدي فارس

مشاور عالی استاندار فارس با بیان برخی جزییات برنامه های مدیریت ارشد استان در سال۱۳۹۴ از تسهیل مسیر تغییر در برخی حوزه های اجرایی استان خبر داد. مهندس سيد محمود…

مشاور عالی استاندار فارس با بیان برخی جزییات برنامه های مدیریت ارشد استان در سال۱۳۹۴ از تسهیل مسیر تغییر در برخی حوزه های اجرایی استان خبر داد.

مهندس سيد محمود موسوي  با اشاره به برخي كاستي هاي موجود در حوزه هاي اجرايي در فارس اظهار داشت:  عمل به وعده ها و بهبود شرايط جامعه در حوزه هاي مختلف نسبت به گذشته هدف عالي دولت در بخش هاي مختلف است

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از جنوب پرس، وي در ادامه گریزی به وضعيت كنوني مديريت ها در استان فارس زد و بيان داشت :مديريت ارشد استان فارس با توجه به رهنمود هاي دولتمردان در زماني خيلي نزديك برنامه هايي براي كنار گذاشتن افراد ناكارآمد و ناتوان دارد كه در اين راستا دكتر احمدي دستورات لازم را در خصوص بررسي عملكرد فرمانداران و مديران منصوب شده در دولت يازدهم را نيز صادر كرده است.

مشاور عالي استاندار فارس عنوان كرد : در راستاي تغيير مديران نا كارآمد تا كنون پيشنهاد تغيير۲۵ مدير كل كليدي به وزراي مربوطه از سوي استاندار فارس ارائه شده و توقع مردم اين است كه تغييرات در جهت تقويت دولت صورت پذيرد در اين شرايط  گزارش دلايل عدم تحقق اين مهم به هيات دولت انتقال داده شده است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۳:۰۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین