چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 13

سالروز عروج لاله های خونین بال لارستان

میلادلارستان قصد دارد تا در حد بضاعت خویش و به اقتضای زمان بخش هایی از زندگی نامه شهدای عزیز لارستان بزرگ را جهت انس بیشتر با شهدا ارائه نماید. بی…

میلادلارستان قصد دارد تا در حد بضاعت خویش و به اقتضای زمان بخش هایی از زندگی نامه شهدای عزیز لارستان بزرگ را جهت انس بیشتر با شهدا ارائه نماید.

بی شک در این راستا کم کاری هایی نیز وجود خواهد داشت که امیدواریم این  قصور از جانب لارستانی های عزیز بخشوده شود. میلادلارستان در حد اطلاعات موجود سعی دارد تا زندگی نامه شهدا را به نحو احسن در اختیار قرار دهد. این روزها در ایام شهادت سه شهید بزرگوار لارستان( شهید ابراهیم حسن نژاد، شهید عبدالله اسلام زاده و شهید منصور ایزدی) قرار داریم. یادشان گرامی باد

شهید ابراهیم حسن نژاد: در قطر متولد شد پس۶ سال به لار آمد و تحصیلات خود را تا دیپلم رساند . شهید پر کار بود در فعالیتهای انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشت و در تمام تظاهرات و کمیته ها شرکت می نمود پس اخذ دیبلم بخدمت مقدس سربازی به ناحیه ژاندارمری اهواز اعزام گردید. با اصرار فراوان میتواند رضایت فرماندی خود را برای حضور داوطلبانه به جبهه را بگیرد که سرانجام در منطقه ی فیاضیه در تاریخ ۲۰اردیبهشت۶۱ به آرزویش میرسد.


شهید عبدالرضا اسلام زاده: در سال ۱۳۴۰ در لار چشم به جهان گشود . دوران تحصیلات دبیرستان ایشان همزمان با فعالیت های انقلاب بود و در منزل جلساتی برای فعالیتهای انقلاب توسط بچه های محله تشکیل میداد در یکی از تظاهرات انقلابی دستگیر شد . پس از انقلاب لباس مقدس پاسداری را بر تن کرد و به فعالیتهای فرهنگی در سپاه مشغول شد و دیبلم خود را گرفت.  سال۶۱ عازم جبهه جنوب شد . سرانجام  ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۱ طی عملیات بیت المقدس با هدف آزادی خرمشهر در منطقه جفیر به شهادت رسید .

وصیت شهید : پیامم برای مردم شهید پرور لار این است که وحدت و امام را فراموش نکنید حتماً به نماز جمعه ها رجوع کنید که این نماز جمعه خود سدی است جلو ابر قدرتها و استعمارگران شرق و غرب کمتر به فکر شکم باشید و بیشتر دعا بخوانید.

 

شهید منصور ايزدي: در۱۵ اسفندماه سال ۱۳۴۲ درشهرلارچشم به جهان گشود . ايشان از اوايل کودکي رفتارش نسبت به خانواده و اطرافيان بسيار خوب و شايسته بود . تحصیلاتش را تا چهارم دبستان ادامه داد و پس از آن مشغول به شغل کارگري شد . ايشان با تاسيس پايگاه مقاومت به عضویت پایگاه در آمد . منصور در سال ۱۳۶۱ به خدمت مقدس سربازي فراخوانده شد ايشان باخوشحالي از اين امر استقبال کرد و عازم خدمت گرديد بالاخره در۲۳ارديبهشت ۱۳۶۲ درجبهه فکه به درجه رفيع شهادت نائل شد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۳:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین