چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

دکترمریدی از رونمایی کتاب لارستان می گوید…

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان فارس گفت : با اختصاص اجرای برنامه های روز ۲۳ اردیبهشت ماه در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به استان فارس در…

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان فارس گفت : با اختصاص اجرای برنامه های روز ۲۳ اردیبهشت ماه در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به استان فارس در واقع فارس روز هشتمی این نمایشگاه شد.

دکتر بهزاد مریدی  افزود: با توجه به اینکه فارس در حوزه چاپ و نشر در میان استانهای برتر قرار دارد، از این رو هشتمین روز این نمایشگاه به استان فارس تعلق گرفت که از ساعت ۱۰ تا ۲۰ همان روز برنامه هایی با محوریت این استان برگزار می شود.

این مقام فرهنگی ادامه داد: کتاب های فرهنگ مردم استهبان، گویش های محلی لارستان و کتاب نفیس حافظ که از سوی انتشارات نوید آماده شده در روز هشتم این نمایشگاه (۲۳اردیبهشت ماه- امروز) همزمان با روز فارس رونمایی می شود.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از ایرنا، دبیرشورای فرهنگ عمومی استان، سخنرانی استاندار فارس را از دیگر بخشهای روز یادشده برشمرد و اظهار داشت: ارایه مطلب توسط دکتر علی اشرف صادقی درباره سنتهای لارستان به همراه رونمایی ازکتاب گویش لارستانی برپا می شود و پس ازآن سخنرانی دکتر صالحی، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی در فهرست برنامه وجود دارد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۹:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین