پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 22

مرگ یک پلنگ ایرانی در لارستان(+عکس)

یک قلاده پلنگ در  لارستان بر اثر فرو افتادن در آب انبار تلف شد. مدیرکل محیط زیست استان فارس در این رابطه گفت: یک پلنگ نر حدودا هفت یا هشت…

یک قلاده پلنگ در  لارستان بر اثر فرو افتادن در آب انبار تلف شد. مدیرکل محیط زیست استان فارس در این رابطه گفت: یک پلنگ نر حدودا هفت یا هشت ساله که برای خوردن آب به یکی از آب انبارهای شهرستان لارستان رفته بود به درون آب افتاده و خفه شده

است.

حسینعلی ابراهیمی کرانامی ادامه داد: لاشه این پلنگ روز یکشنبه پیدا شده و احتمال می رود روزهای قبل به درون این آب انبار افتاده شده باشد. وی ادامه داد: تلف شدن این پلنگ نشان می دهد که خشکسالی در حال فشار آوردن به زیستمندان است و برای یافتن آب مجبور می شوند زیستگاه خود را ترک کنند و از آنجایی که پراکنش این حیوانات در سطح استان زیاد است نمی توان برای آنها آبشخور ایجاد کرد.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از مهر مدیرکل محیط زیست استان فارس عنوان کرد: از طرفی تلف شدن این پلنگ نشان می دهد که این گونه در سراسر استان فارس پراکنده شده است.

همچنین بر اساس اطلاعات دریافتی از  پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران این پلنگ ایرانی در بخش صحرای باغ  از بین رفته است. به دنبال گزارش یکی از مردم منطقه، لاشه این پلنگ روز یکشنبه با حضور نیروهای یگان محیط زیست لارستان و افراد محلی از درون آب انبار بیرون کشیده شده است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۹:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین