پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 32

بهره برداری از 130واحد تجاری بازارچه موقوفه لار

معاون بهره‌وری و اقتصادی اوقاف استان فارس از بهره‌برداری از ۱۳۰ واحد تجاری بازارچه موقوفه لار تا پایان امسال خبر داد. الیاس رضایی با اشاره به بازدید مدیرکل اوقاف فارس…

معاون بهره‌وری و اقتصادی اوقاف استان فارس از بهره‌برداری از ۱۳۰ واحد تجاری بازارچه موقوفه لار تا پایان امسال خبر داد. الیاس رضایی با اشاره به بازدید مدیرکل

اوقاف فارس و هیئت همراه از تعدادی بقاع متبرکه و مساجد بین‌راهی شهرستان‌های جهرم، لار و گراش اظهار داشت: در چند سال اخیر با همکاری خیران بازسازی حرم مطهر امامزاده ابولیث (ع) انجام شد و امروزه به یکی از پایگاه‌های مهم فرهنگی این شهر تبدیل شده است.

وی با اشاره به بازدید از امامزاده روستای بریز و تصویب تهیه طرح جامع این امامزاده بیان کرد: مرمت و بازسازی کاروانسرای قدیمی شهر بنارویه با توجه به موقعیت کاروانسرا و قول مساعد شهردار، شورای شهر و بخشداری، با همکاری میراث فرهنگی انجام می‌شود.

رضایی با اشاره به اینکه با تعمیر این کاروانسرا ۲۰ حجره تجاری به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: با انجام تعمیرات این موقوفه بعد از چندین دهه بلاتکلیفی دارای درآمد می‌شود.

معاون بهره‌وری و اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان فارس بیان کرد: با مشارکت بنیاد توسعه موقوفات و مشارکت بخش خصوصی، پروژه سرمایه‌گذاری بازارچه تره‌بار لار در دوطبقه شامل ۱۳۰ واحد تجاری تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد همچنین خرید بخشی از سهم سرمایه‌گذار توسط موقوفات از تصمیمات این بازدید بود.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از تسنیم، رضایی اظهار داشت: از بخشی از اراضی موقوفات شهرستان گراش نیز بازدید و موضوع اراضی مستعد سرمایه سرمایه‌گذاری بررسی و مقرر شد احیاء بخشی از موقوفات از طریق سرمایه‌گذاری مذکور پیگیری شود.

عکس: آرشیو

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین