چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 23

حضور6 ناشر مطرح فارس در نمایشگاه کتاب

در هشتمین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران مراسم بزرگداشت روز فارس برگزار شد در این مراسم ابتدا نشست خبری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس…

در هشتمین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران مراسم بزرگداشت روز فارس برگزار شد در این مراسم ابتدا نشست خبری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با حضور خبرنگاران برگزار شده و  رییس اداره چاپ و نشر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز به پرسش

های خبرنگاران، پاسخ گفت. در بخش دیگری از برنامه های این روز، رونمایی از کتب های گویش لارستانی، فرهنگ نامه استهبان، سدهای باستانی دره درودزن و چندکتاب دبگر  از انتشارات نوید و کتاب کتیبه های ساسانی اثر کرامت یزدانی از انتشارات تخت جمشید صورت گرفت. در این مراسم معاون پارلمانی وزیر ارشاد، مدیرکل امور استان های وزارت ارشاد، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، نمایندگان مجلس، ناشرین و نویسندگان حضور داشتند.

چهره های برجسته فرهنگی و علمی استان فارس که در این مراسم سخن گفتند عبارت بودند از پروفسور علی اشرف صادقی استاد زبان شناسی دانشگاه تهران و عضو پیوسته فرهنگستان زبان و ادب فارسی، دکتر علی شیخ الاسلامی مولف کتاب فرهنگ نامه استهبان، دکتر جعفر ملک زاده مولف و مترجم کتاب سدهای باستانی دره درودزن، دکتر عبدالنبی سلامی پژوهشگر و مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و دکتر احمد وکیلیان.

در این مراسم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در این مراسم طی سخنانی گفت: استان فارس می تواند پایلوت همه رویدادهای مهم فرهنگی باشد و برای همه کشور نسخه فرهنگی بپیچد.

دکتر مریدی همچنین از حضور ۶ ناشر قدرتمند استان فارس در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: ناشرانی همچون نوید، ایلاف، تخت جمشید، قشقایی، نامه پارسی و ایده درخشان از فارس در یکی از بزرگترین رویدادها فرهنگی کشور حضور جدی دارند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۷:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین