پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 19

ارتباط روابط عمومي ها و رسانه ها بايد دوسويه باشد

میلاد لارستان: مديركل راه و شهرسازي لارستان با تأکید بر جایگاه مهم روابط عمومی ها در ادارات، گفت: ارتباط روابط عمومي ها و رسانه ها بايد دوسويه باشد. به گزارش…

روابط عمومی ادارات لارستان در کلاس خبرنویسیمیلاد لارستان: مديركل راه و شهرسازي لارستان با تأکید بر جایگاه مهم روابط عمومی ها در ادارات، گفت: ارتباط روابط عمومي ها و رسانه ها بايد دوسويه باشد.

به گزارش میلاد لارستان؛ داریوش نصر به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومي روز چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ در جمع مديران روابط عمومي ادارات زير مجموعه و ديگر ادارات لارستان، اظهار داشت: نهادها و ادارات می بایست با توجه ویژه به بحث روابط عمومی ها، مردم را در جریان تحقق اهداف سازمانی قرار دهند و از سویی دیگر از این طریق پاسخگوی مردم باشند.

وی افزود: داشتن روابط عمومي مناسب، مختص به فضاي اداري نيست و همه ما در روابط خود با خانواده و ديگر افراد نيز بايد ارتباطي موثر و مبتني بر اخلاقيات و عقلانيت داشته باشيم.

روابط عمومی ادارات لارستان در کلاس خبرنویسی

مديركل راه و شهرسازي لارستان با اشاره به رسانه هاي نوظهور تصريح كرد: در فضاي امروز كه رسانه هاي متعدد و شبكه هاي اجتماعي بطور مرتب خبر و شايعه منتشر مي كنند نگاه ما نيز بايد به مقوله رسانه، خبر و تكنولوژي متناسب با زمان تغيير كند.

وی توجه به اصول خبر و گزارش نويسي و رعايت مسائل فني و تخصصي اين رشته براي مسئولان روابط عمومي بسيار مهم دانست و تصریح کرد: شك نكنيد كه پشت هر سازمان موفقي روابط عمومي موفق است.

نصر با تقدیر از عملكرد روابط عمومي اداره کل راه و شهرسازی لارستان، گفت: تلاش ۳۵۰ پرسنل اين اداره كل بدون زحمات بخش روابط عمومي ناتمام است.

وی با تشكر از اهالي رسانه منطقه لارستان كه هميشه اخبار و گزارش هاي روابط عمومي ها را منعكس مي كنند خاطرنشان كرد: ارتباط روابط عمومي ها و رسانه ها بايد دوسويه باشد و ما نيز آمادگي داريم دوره هاي تخصصي تر آموزش خبرنويسي را برگزار كنيم.

مديركل راه و شهرسازي لارستان همچنين برگزاري بيش از ۷هزار  نفرساعت آموزش هاي مختلف در اداره كل راه و شهرسازي را افتخاري براي خود و ديگر كاركنان دانست.
پيش از سخنراني مديركل راه و شهرسازي لارستان، حاضران در اين نشست طي چهار ساعت به صورت فشرده اصول اوليه خبرنويسي را آموزش ديدند.

روابط عمومی ادارات لارستان در کلاس خبرنویسی

در اين دوره حميد منشي از روزنامه نگاران باسابقه لارستاني ضمن تدريس اصول خبرنويسي به پرسش هاي حاضران پاسخ داد و در ادامه نيز نشريه داخلي «راه اميد» اداره كل راه و شهرسازي لارستان مورد نقد و بررسي قرار گرفت.

در اين مراسم همچنين از محمد اثني عشري مدير دفتر خبري لارستان كه به تازگي توانست در جشنواره كشوري هلال و رسانه  مقام برتر را كسب كند تقدير شد.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۶:۳۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین