چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

تحرکات خلیج فارس را با دقت زیر نظر داریم

 سردار سرلشکرسید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی سخنانی اظهار داشت: ایران قدرتمند است در نتیجه در صورت هرگونه تعرضی با پاسخ شکننده غیر…

 سردار سرلشکرسید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی سخنانی اظهار داشت: ایران قدرتمند است در نتیجه در صورت هرگونه تعرضی با پاسخ شکننده غیر قابل انتظار مواجه خواهند شد. سرلشکر صفوی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران بسیاری از

ظرفیت های قدرتمند نظامی خود را نشان نداده است، ادامه داد: ما به هر متجاوزی پاسخ شکننده و دندان شکنی می دهیم.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: اگر صهیونیست ها بخواهند غلطی کنند حیفا و تل اویو را با خاک یکسان می کنیم. سرلشکر صفوی با بیان این که ایران به کمک دوستان خود این قدرت را دارد که در صورت تجاوز نظامی به کشور، حیفا و تل آویو را با خاک یکسان کند، خاطر نشان کرد: قدرت ایران فراتر از آن است که آن ها بخواهند با ما گلاویز شوند.

وی با بیان این که آمریکا و متحدانش بیشتر به دنبال فضاسازی هستند، افزود: صهیونیست ها آنقدر ناشی نیستند که جرات حمله به ایران را داشته باشند پس باید اذعان داشت که آن ها از توانمندی ایران مطلع هستند.

صفوی ادامه داد: کشورمان اکنون نقش تعیین کننده ای در منطقه داشته و وزن امنیتی منطقه به شمار می رود به گونه ای که حرف اول و آخر را اکنون ما می زنیم.

وی با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری پیرامون آمریکا و برخی از کشورهای جنوبی خلیج فارس اظهار داشت: در سایت پنتاگون نوشته شده است که ۲۵ هزار نیرو در ترکیه و اردن برای حضور در سوریه آموزش می بینند پس باید اذعان داشت که آن ها رسماً اعلام می کنند که از گروه های تروریستی حمایت به عمل می آورند.

سرلشکر صفوی با بیان این که گروه های تروریستی به دنبال تجزیه کشورهای منطقه هستند افزود: جنگ های نیابتی به نیابت از آمریکا به وجود آمده است به طوری که آن ها به دنبال بالا بردن شعله جنگ افروزی هستند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به این که منطقه خلیج فارس ۶۳ درصد نفت را در اختیار خود دارد، افزود: برخی دولت های منطقه بی ریشه هستند به طوری که حتی ۱۰۰ سال عمر ندارند. سرلشکر صفوی با اشاره به این که عربستان در سال ۱۹۳۲ و کویت در سال ۱۹۶۱ به استقلال رسیده است کشورهای همسایه در توهم هستند که ایران دشمن آن ها است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود رسانه های کشورمان را در مقابل رسانه های غربی ضعیف دانست و گفت: باید در شبکه های برون مرزی با زبان های مختلف صدای حقانیت و مظلومیت ملت ایران و ملت های منطقه را به جهانیان برسانیم. سرلشکر صفوی با اشاره به این که یکی از ابعاد جنگ نرم رسانه است، گفت: شبکه اطلاع رسانی در اختیار دشمنان قرار دارد پس باید با حمایت دولت رسانه ها را تقویت کرد.

وی با اشاره به این که آمریکایی ها می خواهند با حمایت از گروه های تروریستی ناامنی را به مرزها بکشانند، افزود: ایران حکومتی قدرتمند است به طوری که جمهوری اسلامی ایران با نیروهای مسلح خود امنیت خلیج فارس را تضمین می کند. دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با تاکید بر این که ایران تضمین کننده امنیت ترانزیت است، افزود: آمریکا دارای افکار پلید است.

سرلشکر رحیم صفوی با بیان این که دستگاه های اطلاعاتی ما اشراف اطلاعاتی دارند ادامه داد: ما تمام رفتار بیگانگان را در عراق، سوریه رصد می کنیم. به طوری که زیردریایی های آمریکایی ها را به صورت کامل مورد رصد قرار می دهیم.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین