چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

نوربخش: پیام اقتدار و عزت ملت ایران منتقل شود

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان با بیان اینکه اجازه بازرسی از مراکز نظامی و مصاحبه با دانشمندان هسته ای وجود نخواهد داشت، گفت: مذاکره کنندگان ایرانی، باید منتقل کننده پیام…

نماز جمعه شهر لار - مسجد جامع لارستانمیلاد لارستان: امام جمعه لارستان با بیان اینکه اجازه بازرسی از مراکز نظامی و مصاحبه با دانشمندان هسته ای وجود نخواهد داشت، گفت: مذاکره کنندگان ایرانی، باید منتقل کننده پیام اقتدار و عزت ملت ایران باشند.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام و المسلمین سیدمجتبی نوربخش ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر لار ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار داشت: نیروهای سپاه در ۸ سال دوران دفاع مقدس فداکارترین نیروها بودند و با فداکاری انقلاب را حفظ کردند.

وی با بیان گوشه هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع پاسدارن، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار به مسئولان تأکید کردند که در مقابل ظلم، استکبار و زورگویان بایستند و در مقابل آنها کوتاه نیایند.

وی افزود: پاسداران پس از پیروزی انقلاب، مدافعان ولایت و حامی اصلی نظام اسلامی بوده اند.
امام جمعه لارستان تصریح کرد: همه ما باید پاسدار حفظ ارزش ها بوده و با الگوگیری از حضرت امام حسین(ع)، با تقوا و بصیرت در زمان های لازم از خود عکس العمل نشان دهیم.

حجت الاسلام نوربخش بیان کرد: ما مسلمانان و بخصوص شیعیان باید با الگوپذیری از عبادات و تواضع امام زین العابدین(ع) در پیشگاه الهی، طی طریقت الی الله کنیم.

وی با تبریک میلاد حضرت ابالفضل العباس(ع) و روز جانباز، تصریح کرد: جانبازان به عنوان قهرمانان دفاع مقدس و واسطه شهدا با نسل امروز، یادگارانی از آن دوران پر افتخار هستند.

وی بیان کرد: مردم و مسئولان باید بدانند تنها راه مقابله با دشمن، عزم راسخ و عدم انفعال در برابر آنهاست.

حجت الاسلام نوربخش از تیم مذاکره کننده هسته ای تقاضا کرد: مذاکره کنندگان ایران، باید پیام اقتدار و عزت ملت ایران را به دنیا و طرف های غربی نشان دهند.

وی تأکید کرد: ما اجازه این را نخواهیم داد که از هیچ یک از مراکز نظامی کشورمان بازرسی به عمل آید و یا از دانشمندان هسته ای مصاحبه کنند، چرا که این نخبگان فرزندان ملت اند و ما چنین اجازه را به دشمنان اسلام نمی دهیم.

امام جمعه لارستان با اشاره به انتقال ۲۷۰ شهید گمنام از کشور عراق به میهن اسلامی، خاطر نشان کرد: هنوز خانواده های معظم شهدایی در کشور وجود دارند که چشم انتظار بازگشت فرزندان و اقوام خود هستند.

وی در خصوص برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در تهران، گفت: در این دوره ۱۳۰ قاری از ۷۵ کشور دنیا حضور دارند که مایه برکت برای کشورمان است.

حجت الاسلام نوربخش با گرامیداشت اول ماه شعبان المعظم سالروز رحلت عالم مجاهد حضرت آیت الله سیدعبدالحسین لاری(ره)، افزود: این عالم عامل توانستند با هوشیاری و بسیج کردن مردم، متجاوزین به جنوب کشور را ناکام بگذارد و نقطه عطفی در مقاومت ملت ایران در برابر ظالمان بوجود آورند.

امام جمعه لارستان عنوان کرد: آزادسازی خرمشهر قهرمان در سوم خرداد، نشان از اقتدار و تقوای رزمندگان جان برکف است.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین