سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

قطار تغییرات مدیریتی فارس همچنان در حرکت

سيد محمود موسوي، مشاور عالي استاندار فارس از آغاز دور دوم تغييرات مديران استان از نيمه ارديبهشت ماه سالجاري خبر داد. موسوي با اشاره به اهداف نامگذاري امسال به نام…

سيد محمود موسوي، مشاور عالي استاندار فارس از آغاز دور دوم تغييرات مديران استان از نيمه ارديبهشت ماه سالجاري خبر داد. موسوي با اشاره به اهداف

نامگذاري امسال به نام همدلي و همزباني ملت و دولت و  لزوم تحقق اين مهم با تاكيد بر اين امر به تغييرات ايجاد شده در انتصاب مديران استان به موارد ذيل اشاره كرد:

انتصاب فرماندار جديد شهرستان سپيدان در هفته گذشته، مدیرکل دفتر فنی استانداری ،فرماندار شهرستان جهرم و بخشدار مركزي اين شهرستان در طي هفته جاري، مديركل كتابخانه هاي عمومي استان و مديركل سازمان حفظ محيط زيست در هفته آينده اشاره کرد و افزود: هدف دولت از تغییرات مدیریتی همواره ایجاد تحول و رسیدن به نتایج بهتر و ملموس در سیستم بوده است.

مشاور عالي استاندار فارس از انتصاب مدير كل فرودگاههاي استان و سرپرست اداره كل ورزش و جوانان در روز جاري خبر داد و گفت: انتصابات اخير در راستاي حل مشکلات و پيشرفت امور بوده  و همواره مصالح مردم مد نظر قرار گرفته شده است. وي در پايان وظيفه اصلي مديران استان را تحقق شعارهاي وعده داده شده دولت تدبير و اميد و گره گشايي از معضلات و مشكلات مردم دانست.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس، انتصاب مديركل اسناد و كتابخانه ملي استان نيز از ديگر تغييرات مديريتي در ماه جاري مي باشد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین