چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 9

فاز دوم موزه آیت اله آیت اللهی افتتاح می شود

به گزارش میلاد لارستان جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص مراسم سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت آیت الله العظمی آیت اللهی (ره) با حضور علی اکبر نجیب زاده…

افتتاح فاز دوم موزه آیت الله آیت اللهیبه گزارش میلاد لارستان جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص مراسم سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت آیت الله العظمی آیت اللهی (ره) با حضور علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان،

سید حسن آقا آیت اللهی فرزند برومند حضرت آقا، حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر موسوی مدیریت حوزه علمیه امام علی بن ابیطالب (ع) لارستان و محمد زارع مشاور فرهنگی فرماندار در محل حوزه علمیه امام علی بن ابیطالب (ع)این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه ابتدا حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر موسوی مدیریت حوزه علمیه لارستان در خصوص مراسم بزرگداشت سومین سالگرد آیت الله العظمی آیت اللهی (ره) گزارشی را بیان کرد.

سپس علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان هم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در سخنانی اظهار داشت : بنده برای خود متأسف شدم زمانی که بعنوان فرماندار در لارستان معرفی شدم حضرت آیت الله ایت اللهی در حیات نبودند چرا که بین من وآقا یک رابطه قلبی و عاطفی وجود داشت و از صمیم قلب همچون دیگر قشرهای مختلف مردم ،حضرت آقا را دوست داشتم وهمیشه خود را مرید آقا میدانم و صد حیف که آقا از میان ما رخت بر بست.

وی ادامه داد: بعد از حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری به حضرت آیت الله ایت اللهی عشق میورزیدم و همیشه در قلب و جان من جای داشت و اکثر مواقع در لار و شیراز با ایشان مراوداتی داشتم و از محضر ایشان کسب فیض مینمودم.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه سخنانش خاطر نشان کرد : هرچه زمان میگذرد کمبود آقا بیشتر احساس میشود و البته مردم شریف این منطقه قدر آقا را چه در زمان حیاتش و اکنون میدانند و در حال حاضر نیز بیت معظم را مأمن و خانه ای امن برای خود میدانند و در کل نبایستی چراغ این منزل با برکت خاموش شود.

نجیب زاده تصریح کرد: به یاری خداوند متعال امسال مراسم سومین سالگرد حضرت آقا باشکوهتر از سالهای قبل انجام خواهد شد و بنده و تمامی مسؤولین شهرستان در خدمت ستاد برگزاری مراسم بوده و هستیم. البته این را هم عنوان کنم که یک ریال از بیت المال خرج این مراسم نخواهد شد و کاملا هزینه آن با بیت معظم و خیرین عزیز خواهد بود.

وی در پایان تأکید کرد : هر کس هر قدمی که برای برگزاری سالگرد ارتحال حضرت آقا بردارد قطعأ ماندگار خواهد بود و در پیشگاه باری تعالی اجر و ثوابش محفوظ است و مطمئنأ همراه با برکات خوبی خواهد بود.

پیش از این نیز محمد زارع دبیر ستاد بزرگداشت سومین سالگرد حضرت آقا در سخنانی به ارائه برنامه های اجرایی پرداخت. وی افزود: برنامه های فرهنگی، مذهبی و هنری سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت آقا از روز ۱۸ خرداد ماه با گلباران بیت و قبر مطهر و منور حضرت آقا شروع خواهد شد. همچنین در این روز شب شعری نیز با حضور شاعران و قشرهای مختلف مردم برگزار می گردد.

وی ادامه داد: در روز نوزدهم خرداد ماه نیز همایش مردمی با عنوان خورشید لارستان در محل حسینیه اعظم با حضور مسئولین و مردم ولایت مدار جنوب کشور ساعت ۱۰ صبح در محل حسینیه اعظم لار برگزار و در این مراسم برنامه های سخنرانی، مداحی، قرائت شعر ، مقاله ، اجرای گروه سرود و پخش کلیپ انجام خواهد شد. زارع رونمایی از کتاب ، افتتاح فاز دوم موزه ، برپایی نمایشگاه مکتوبات و آثار خطی حضرت آقا و تهیه و توزیع ویژه نامه از دیگر برنامه های فرهنگی و مذهبی این ایام عنوان کرد.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین