چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13

يك بام و دوهوا از زبان امانو(سردبیر)

سالهاست آمريكاي جنايتكار براي نابودي نظام جمهوري اسلامي و باز گرداندن سلطه خويش به منطقه حساس ايران اسلامي از وسايل مختلف و ابزار متنوع و غالباً‌ نامشروع و خلاف قوانين…

سالهاست آمريكاي جنايتكار براي نابودي نظام جمهوري اسلامي و باز گرداندن سلطه خويش به منطقه حساس ايران اسلامي از وسايل مختلف و ابزار متنوع و غالباً‌

نامشروع و خلاف قوانين بين‌المللي استفاده كرده و تاكنون در مدت ۳۶ سال كه از پيروزي انقلاب اسلامي گذشته در هيچ يك از توطئه‌ها اعم از كودتاها، جنگ، انقلاب مخملي، فتنه‌ها،‌ تحريم‌ها و… موفق نشده و به اميد خداي بزرگ از اين پس هم موفق نخواهد شد. اما اعلام جاسوسي رسمي آن هم از سوي  مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی كه ما بايد تأسيسات نظامي شما را زير نظر داشته باشيم و با متخصصين هسته‌اي شما در ارتباط باشيم يا بهتر بگوييم از آنان بازجويي كنيم مسأله‌اي عجيب و قضيه‌اي شگفت است.

راستي اين تأسيسات سازمان ملل كه جز حمايت از چند كشور غربي كاري انجام نمي‌دهد  و پوششي بر ستمگري‌هاي قدرت‌ها محسوب مي‌شود و به قول  مرحوم فلسفي به امامزاده بي‌معجزه شباهت دارد چگونه به خود اجازه مي‌دهد عملاً  اعلام كند شما به ما بگوييد متخصصين هسته‌اي شما چه كساني هستند تا دولت صهيونيسم به وسيله مزدورانش آنها را ترور نمايد و ما را از تأسيسات نظامي سري يا فوق سري خودتان مطلعمان كنيد تا هر بلايي خواستيم به سر شما بياوريم.

صرف نظر از يك بام و دو هواي آقاي يوكيا آمانو و سران استكبار جهاني اين سخنان يك خرسندي بزرگ براي ملت ايران است و آان اين كه با گذشت ۳۶ سال از انقلاب اسلامي و فراز و نشيب‌هاي مختلف هنوز ملت ايران را نشناخته‌اند و تصور مي‌كنند با مذاكره مي‌توانند كاري كنند كه با زور از عهده آن نيامده‌اند.

مسأله مهم در اين جريان بيان خواسته‌ نامشروع از زبان كسي است كه بايد از تمام كشورها به ويژه كشورهاي مظلوم و تحت ستم حمايت كنند اما متأسفانه نه‌تنها حمايتي از مظلوم به عمل نمي‌آورد كه رودر روي مظلوم و با حمايت ظالم تيشه به ريشه انسانيت زده و سازمان عريض و طويل تحت سلطه خويش را به بازار مكاري و شيطنت تبديل مي‌نمايد.

البته اين شيوه مربوط به زمان كنوني نيست بلكه تا بوده چنين بوده و داستان موش و گربه عبيد زاكاني و غزل گونه پروين اعتصامي تبيين همين مدعاست.

در همين راستا رهبر معظم انقلاب در بیستم فروردین ماه سال جاری طی بیاناتی در این مورد فرمودند؛ مطلقاً نباید اجازه داده شود که به بهانه‌ نظارت، به حریم امنیتی و دفاعی کشور نفوذ کنند و مسئولین نظامی کشور نیز به هیچ وجه اجازه ندارند که به بهانه‌ نظارت و بازرسی، بیگانگان را به این حریم راه دهند یا توسعه‌ دفاعی کشور را متوقف کنند.

در پي آن جانشین فرمانده کل سپاه نیز در گفت و گویی تلویزیونی (۲۹ فروردین ۹۴) در این باره گفت: نه تنها اجازه بازدید خارجی ها از مراکز نظامی ایران را نخواهیم داد، بلکه اجازه تفکر پیرامون این موضوع را هم نمی‌دهیم.

حتی در رویاهایشان این اجازه را نخواهند داشت که از عادی ترین مکان نظامی ما بازدید کنند.حریم پایگاههای نظامی باید حفظ شود. اینکه یک بازرس خارجی به پادگان نظامی سر بزند، به معنی اشغال سرزمین است چون همه اسرار و رازهای دفاع ما در اینجاست. این به معنی تحقیر ملی است. حتی گفتگو در این موضوع.

وی افزود: مطمئنم مردان ما در عرصه نبرد دیپلماتیک دارای چنان ارتفاعی از حیثیت، عزت و ایمان هستند که اگر دشمن بخواهد در این باره حرفی بزنند اینان چنان مشتی بر صورت آنها خواهند زد که با سرعت چند برابر صوت به پایتخت‌هایشان بروند.هرکس از این حرفها (بازدید از مراکز نظامی ایران) بزند، جواب آن را با «سرب داغ» خواهیم داد

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین