چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

ساختمان جدید ثبت احوال لارستان ساخته می شود

میلاد لارستان: مدیر کل ثبت احوال فارس با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛…

مدیرکل ثبت احوال فارس در لارستانمیلاد لارستان: مدیر کل ثبت احوال فارس با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ عليرضا انصاري مديركل ثبت احوال استان فارس به همراه معاونين و رییس حراست، با علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ديدار و گفتگو كرد .

در اين ديدار ابتدا نجیب زاده در سخنانی از خدمات مديركل و مجموعه ثبت احوال استان تشكر کرد و گفت: با توجه به وسعت ، جمعیت و پراکندگی زیاد منطقه لارستان ، می بایست به این شهرستان توجه بیشتری شود.

وی از مدیر کل ثبت احوال خواستار تامین وسیله نقلیه و تجهیزات اداری،افزایش نیروی انسانی، تجهیز زیر ساخت صدور کارت هوشمند ملی جهت ادارات ثبت احوال لارستان،جویم ، اوز و نمایندگی های بیرم ،بنارویه و صحرای باغ شد.

مديركل ثبت احوال فارس هم با اشاره به بیان اینکه ثبت احوال يك دستگاه حاكميتي خدمات رسان می باشد، گفت : كار در مجموعه ثبت احوال بر خلاف ظاهر ساده از حساسيت و ظرافت خاصي برخوردار است و باید تلاش کنیم رضايت مردم را در عرصه خدمت رساني به وجود آوريم.

مديركل ثبت احوال استان اظهار داشت:تا بحال هر جایی که خدمت کرده ام سعی نموده ام در خصوص ساخت و ساز ساختمان و تجهیزات اداری  خوب عمل کنم و برای احداث ساختمان جدید این شهرستان نیز در صورت تامین اعتبار این مهم انجام می گیرد.

وی از دهیاران منطقه هم خواست که جهت ثبت وقایع حیاتی (ولادت و فوت ) به موقع و در مهلت قانونی با ماموران ثبت احوال در مامورین ده گردشی ها همکاری نمایند.

انصاری در پایان سخنانش تاکید کرد:صدور کارت های ملی هوشمند بصورت همگانی از نیمه دوم سال ۹۴ انجام می گیرد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین